Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
вторник, 22 апреля 2014 г.

Про виконання міського бюджету в І кварталі 2014 року доповів директор департаменту бюджету та фінансів Сергій Гаращук під час щотижневого брифінгу

Довідка: доходи міського бюджету поділяються на два кошики: перший кошик формується переважно за рахунок податку на доходи фізичних осіб. Разом з дотацією вирівнювання з держбюджету кошти даного кошику витрачаються на фінансування базових галузей: освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури і спорту. Власні кошти органів місцевого самоврядування акумулюються в другому кошику. Ці гроші спрямовуються на благоустрій міста, освітлення вулиць, утримання в належному стані інженерно-транспортної інфраструктури міста.

«Загальний фонд міського бюджету в І кварталі поточного року не виконано на 4,7 млн. грн.» – констатує Сергій Гаращук. «Головною причиною цього, є невиконання першого кошику доходів, основним джерелом якого на 99,95% - це податок на доходи фізичних осіб. Від наповнення першого кошику залежить стабільне фінансування бюджетної сфери загального фонду і виконання делегованих державою повноважень. Протягом першого кварталу 2014 року у 7 разів збільшилось невиконання таких планових завдань порівняно з 2013 роком. На 2014 рік Житомиру, у Законі про Державний бюджет, доведений план майже 400 млн. грн.».

Щоб наповнити бюджет в повній мірі, необхідна партнерська взаємодія усіх: органів місцевого самоврядування та податкової інспекції з платниками податків – вважає Сергій Гаращук. «Є питання до платників податків щодо сумлінності сплати платежів в повному обсязі. Потрібно вводити декларативний метод адміністрування даного податку. Такої думки дотримуються більшість фінансистів міста та області, що довели засідання виконавчого комітету міської ради та розширена колегія департаменту фінансів Житомирської ОДА. Ще одним із важливих кроків наповнення міського бюджету – це діалог з підприємствами, які здійснюють свою діяльність в місті, але з певних причин зареєстровані або перереєстровані в інших містах України. Серед них: «Обербетон», «Мололчник» «Київстар», «Фуршет». Для Житомира це мільйоні суми втрат податку на рік» - зазначає Сергій Гаращук.
Що стосується другого кошику, то в І кварталі поточного року його перевиконано на 2, 7 млн. грн. – зазначає Сергій Гаращук.

«Серед позитиву можна відзначити і зростання мінімальної заробітної плати на 6%, на сьогодні вона становить 1218 грн.» - говорить Сергій Гаращук. «Також одним з пріоритетних завдань департаменту фінансів є забезпечення роботи міських комунальних підприємств таким чином, щоб вони були прибутковими. Комунальні підприємства є основними наповнювачами ІІ кошику доходів міського бюджету(25%). Загальна кількість комунальних підприємств в Житомирі на даний час – 62, з них: економічно активних – 41, у стадії ліквідації – 19, недіючих – 2. За результатами діяльності у 2012 році зі збитком спрацювали 19 підприємств, у 2010 таких було 27, а вже за підсумками 2013 року маємо лише 9 збиткових підприємств. Це означає, що влада розробила ефективну систему управління комунальними підприємствами. Перед кожним керівником стоїть задача отримання прибутку. Серед всіх місцевих підприємств, три залежать від зовнішніх факторів. Це КП «Житомиртеплокомуненерго», «Житомирводоканал» та «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління». КП «Житомиртеплокомуненерго» та «Житомирводоканал» мають регульований державою тариф, відповідно різницю держава компенсує не своєчасно. Відтак у КП «Житомирводоканал» виникає проблема з розрахунками за спожиту електроенергію, у КП «Житомиртеплокомуненерго» за спожитий газ, а у ТТУ з відшкодуванням за пільговий проїзд. В цілому, за підсумками діяльності всіх комунальних підприємств Житомира, щороку поступово збільшується їх прибутковість. За 2013 рік до міського бюджету комунальними підприємствами сплачено податків та зборів на загальну суму 38,4 млн. грн. та до держбюджету ще 26 млн. грн.» - розповів Сергій Гаращук.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

0 коммент.:

Архив блога