Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
четверг, 18 июня 2015 г.

«Клініка дружня до молоді» звітує про свою анонімну й добровільну роботу

18 червня в «Клініці дружній до молоді», що розташована у приміщенні дитячої поліклініки за адресою 1 Травня, 23, відбувся звітний круглий стіл, у рамках якого міська влада привітала колектив закладу з Днем медичного працівника.

«Клініка дружня до молоді – заклад відкритий для всіх» - під такою назвою пройшла зустріч колективу Клініки та Житомирського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Заступник головного лікаря Центральної дитячої міської лікарні Марина Берегова каже, що, відкриваючи заклад, думали, що він буде надавати лише медичні послуги. Але за результатами роботи зрозуміли, що більшість потребує саме консультативної допомоги: «До нас приходять підлітки, а, повертаючись, приводять своїх друзів. Не завжди у медичних закладах, у лікарів під час прийому є достатньо часу, аби вислухати молоду людину і приділити їй додатковий час. У Клініці це одне із головних завдань. Нашій молоді потрібна наша робота. І дуже добре, що в нас є такі потужні партнери-друзі, як соціальна служба».

Спільними зусиллями Клініки та Центру соціальних служб за період з 2008 року груповими послугами охоплено близько 5 тисяч житомирян й проведено 240 заходів. А індивідуальні консультації отримали близько 20 тисяч дітей, молоді та батьків.

«Клініка працює за такими принципами, як доступність, добровільність, доброзичливість та анонімність. У нас працює гінеколог, уролог, дерматовенеролог, терапевт та психолог. Молодь від 14 до 24 років усі послуги отримує безкоштовно. Працюємо ми з 9 до 18. І варто відмітити, що ми надаємо соціально-медичну допомогу», - пояснює завідуюча Клініки пані Ганна.

Тренінги, бесіди, круглі столи, зустрічі-консультації відбуваються на базі Клініки, гуртожитків навчальних закладів міста, у приміських оздоровчих таборах.

Директор центру соціальних служби Ольга Юрченко розказує, що співпраця відбувається на основі угоди, яка була заключена з клінікою. «Люди не звикли до такого лікування та консультацій. Але коли батьки та діти переступають поріг закладу, то приходить багато розуміння. Усі наші індивідуальні й колективні зустрічі спрямовані на профілактику негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі, збереження репродуктивного здоров’я, формування позитивного світогляду, утвердження здорового способу життя, усвідомленого батьківства», - зазначає О.Юрченко.

Фахівці кажуть, що такий підхід до оздоровлення молоді є суто європейським і надзвичайно дієвим. В Клініці молоді люди отримують змогу бути почутими, а також знають, що їхні проблеми залишаться лише в тому кабінеті, де відбувається розмова.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
среда, 17 июня 2015 г.

У Житомирі наклали мораторій на видачу паспортів прив’язок нових тимчасових споруд

Члени виконавчого комітету міської ради прийняли рішення, яким спеціально уповноваженому органу з питань містобудування та архітектури міської ради заборонено приймати та реєструвати заяви для отримання паспортів прив’язок для нових тимчасових споруд.

«Термінів ми не встановлюємо, щоб був час врахувати інтереси тих підприємців, чиї тимчасові споруди встановлені та працюють законно у місті Житомирі, та дати їм можливість впорядкувати документацію. Робоча група, створена розпорядженням міського голови, має опрацювати усі питання із представниками малого бізнесу, провести моніторинг існуючих тимчасових споруд та вийти із пропозиціями зміни діючого рішення», - зазначила в.о.міського голови Житомира Любов Цимбалюк.

Рішенням виконкому внесені зміни до діючого регуляторного акту – рішення міськвиконкому від 18.12.2013 № 611 «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира», яким, окрім мораторію на видачу паспортів прив’язок нових тимчасових споруд у місті Житомирі, забороняється їх розміщення у скверах. Натомість допускається розміщення ТС з ремонту одягу та годинників у внутрішньо квартальних зонах, а також ТС з продажу періодичної преси, питної води, пунктів доочищення питної води, реалізації проїзних квитків без права торгівлі супутніми товарами там, де пішохідна доступність менша ніж 50 м від території або фасаду будівлі навчальних закладів.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Житомирянки залучили до нашого міста допомогу з Данії

Житомирський військовий шпиталь, обласна протитуберкульозна лікарня, психоневрологічний диспансер, благодійний фонд «Місія в Україну» та інші організації Житомира отримали допомогу з Данії. Про це інформує ГО «Спілка небайдужих жінок».

Спільними зусиллями громадської організації, фондів та міської влади в Житомир приїхала велика фура з гуманітарною допомогою.

Для розмитнення різнопланової та такої необхідної продукції був потрібен ряд документів. Фонд Родини Борислава Розенблата надав усю юридичну та консультаційну допомогу.

16 червня в прес-центрі Житомирської міської ради відбулася конференція щодо діяльності громадської організації «Спілка небайдужих жінок» та роз’яснення, куди була направлена гуманітарна допомогу.

Ліжка, посуд, білизна, уніформа для лікарів, одяг, взуття, медобладнання - це ще не весь перелік засобів, які приїхали в Житомир з Данії.

«Фермери української національності, маючи 1 вихідний протягом двох тижнів, з’їжджалися на базу і готували машину в Україну. Кількаденне очікування, і почали приходити фотозвіти від адресатів. Словами не передати ту радість, яку вони відчували, розуміючи, що їхні зусилля були не даремні, і їхня допомога є потрібною», - каже представник волонтерської спілки "Збережи Україну"/Bevar Ukraine Наталія.

Керівники організацій, які отримали допомогу, висловили вдячність небайдужим. А також розповіли, як саме використали надіслані засоби.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Відбулася робоча нарада з представниками фермерських господарств

15 червня 2015 року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Демчика Є.О. відбулася робоча нарада з питання розміщення сільськогосподарських виробників, які реалізують продукцію власного виробництва на ринках та тимчасових торгівельних комплексах міста, за участі представників фермерських господарств, керівників підприємств, що експлуатують ринки «Житній», «Сінний», «Хмільники», «Київський», «Тетерів», «Привокзальний» та представників виконавчих органів міської ради.

Демчик Є.О. повідомив присутніх, що з метою забезпечення мешканців міста сільськогосподарською продукцією власного виробництва безпосередньо за цінами виробника виконавчим комітетом Житомирської міської ради спільно з департаментом агропромислового розвитку Житомирської обласної державної адміністрації по вулицях Лятошинського, Небесної Сотні проводились сільськогосподарські ярмарки.

Однак останнім часом було встановлено, що на зазначених ярмарках переважно здійснювали діяльність торгуючі з ринків міста, створюючи в центрі міста осередок стихійної торгівлі.

Рішенням Житомирської міської ради від 18.06.14 №725 «Про впорядкування торгівлі на вулицях, площах та тротуарах міста» заборонено торгівлю на вулицях, майданах і тротуарах, а також в місцях, не передбачених для торгівлі.

З метою недопущення стихійної торгівлі та порушень чинного законодавства, представникам фермерських господарств запропоновано вільні торгові місця на ринках міста.

З врахуванням побажань представників фермерських господарств було вирішено розпочати роботу з організації щотижневих ярмарків для виробників сільськогосподарської продукції.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

У ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 м. Житомира представили нового директора

Сьогодні, 16 червня, у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 10 м. Житомира було представлено педагогічному колективу нового директора – Величка Олександра Юлійовича, який до цього займав посаду вчителя правознавства в ЗОШ № 19 та за сумісництвом викладача кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін Житомирської філії Київського інституту бізнесу і технологій. Також Олександр Величко займається науковою працею, активною громадською діяльністю та з 2010 року є депутатом Житомирської міської ради.

Виступаючи перед педагогічним колективом школи, начальник управління освіти Житомирської міської ради Валентин Арендарчук, насамперед подякував педагогічним працівникам за те, що тримали на належному рівні навчально-виховну та господарську роботу навчального закладу на час відсутності директора.

Валентин Арендарчук охарактеризував Олександра Величка як інтелектуальну людину, досвіченого педагога й викладача та побажав йому успіхів на новій посаді.

В свою чергу новопризначений керівник ЗОШ I-III ступенів №10 м. Житомира сказав, що глибоко усвідомлює значимість роботи та висловив сподівання на плідну й тісну співпрацю з педагогічним колективом заради якісного та змістовного навчально-виховного процесу.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
вторник, 16 июня 2015 г.

Нарада керівників житлових комунальних підприємств

У понеділок, 15 червня, відбулася чергова робоча нарада керівників житлових комунальних підприємств, яку провела заступник начальника управління житлового господарства міської ради Ірина Ярош.

Одним із поточних питань зустрічі було неналежне обслуговування сміттєзбірних майданчиків, зокрема, влаштування твердого покриття й огородження та перенесення сміттєвих баків подалі від під’їздів будинків, щоб максимально обмежити їх шкідливий вплив на здоров'я людей.

Окрім цього, на нараді порушувалося питання перевірки поточних ремонтів сходових клітин будинків, ходу виконання капітальних ремонтів та відлову безпритульних собак для стерилізації та кастрації.

Під час наради Ірина Ярош нагадала, що з 1-го липня вступає в силу закон № 1565, згідно якого мешканці багатоквартирних будинків зможуть самостійно управляти власним будинком, обирати постачальників послуг та відмовлятися від них у разі неякісного обслуговування.

За результатами наради Ірина Ярош дала ряд доручень та наголосила на важливості їх виконання.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

У Житомирській міській раді розпочалася перевірка відповідно до Закону України «Про очищення влади»

Від сьогодні у Житомирській міській раді розпочалася перевірка відповідно до Закону України «Про очищення влади». Про це поінформували посадових осіб місцевого самоврядування на апаратній нараді 16.06.2015 року.

Відповідне розпорядження підписане в.о.міського голови Житомира від 16.06.2015 №335 «Про проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади». У документі чітко визначені строки проведення перевірки стосовно посадових осіб Житомирської міської ради та її виконавчих органів.

Відповідальним за проведення перевірки є відділ кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування Житомирської міської ради.

Інформація про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації будуть розміщуватися на веб-сайті Житомирської міської ради у розділі «Очищення влади».

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Архив блога