За результатами аналізу звернень громадян впродовж 1 півріччя 2015 року до виконкому Житомирської міської ради надійшло та було опрацьовано 6223 звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року більше на 2067 звернень. З них – 109 звернень надійшло поштою, 32 – по прямому телефонному зв’язку, 301 – електронною поштою, з іншими зверненнями громадяни звернулися особисто.
«У І півріччі було отримано та опрацьовано 369 інформаційних запитів від громадян, що більше на 177 запитів ніж в минулому році за аналогічний період», - повідомила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Світлана Гайова.
Також С.Гайова поінформувала, що за звітний період відповідно до затверджених графіків керівництвом міста проведено 77 особистих прийомів, на яких прийнято 355 громадян та проведено 1 виїзний прийом.
«Найчастіше громадяни у своїх зверненнях до міської влади порушують питання соціального захисту населення, роботи житлово-комунального господарства, питання аграрної політики та землекористування, питання молоді, сім’ї та оздоровлення дітей та інші», - зауважила С.Гайова.
Керівник виконавчого органу зазначила, що спеціалістами відділу по роботі зі зверненнями особисто проконсультовано 8914 громадян та в телефонному режимі – 2661 громадян.
1. Адреса приймальні звернень громадян Житомирської міської ради:
10014 м.Житомир, майдан імені С.П.Корольова,4/2, кім.101, тел.48-12-12
2. Години роботи приймальні по зверненнях громадян:
щодня з 09.00 год. до 13.00 год. та з 14.00 год. до 18.00 год.
3. Запис на особистий прийом:
щодня з 09.00 год. до 18.00 год. в кім.№127 (1-й поверх)
Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
среда, 8 июля 2015 г.
0 коммент.:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.