Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
среда, 30 апреля 2014 г.

Заробітна плата за квітень виплачена в повному обсязі

Директор департаменту бюджету та фінансів міської ради Сергій Гаращук повідомив, що 28-29 квітня 2014 року в повному обсязі профінансовано та виплачено заробітну плату працівникам бюджетних міських установ.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Житомирські виробники органічної продукції стали переможцями конкурсу «Органік – 2013»

Під час ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Органічне виробництво і продовольча безпека» доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки природокористування та менеджменту лісового господарства Житомирського національного агроекологічного університету Наталія Зіновчук розповіла про особливості органічного виробництва. За її словами, органічне виробництво передбачає відмову від застосування хімічних засобів у сільському господарстві. Сучасні сільгоспвиробники застосовують багато пестицидів, гербіцидів, мінеральних добрив, які негативно впливають на довкілля та здоров’я людини, що досить часто призводить до порушення обміну речовин у нашому організмі та викликає ряд патологій.

Таким чином, саме органічне виробництво є відповіддю на всі ризики та загрози сучасного сільського господарства. А відтак, купуючи органічну продукцію, споживачі отримують гарантію того, що вона є безпечною і корисною.

Наталія Василівна наголосила на тому, що вирощування органічної продукції передбачає використання абсолютно чистих земель. Для того, щоб господарство отримало дозвіл виготовляти органічну продукцію, треба пройти тривалий процес сертифікації, який може зайняти до 10 років. А одна з обов’язкових умов – чисті, незабруднені радіацією землі, що частково обмежує сільгоспвиробників Житомирщини розвивати у своїх господарствах таке виробництво.

Наталія Зіновчук звернула увагу на те, що за офіційними даними в Житомирській області зареєстровано 45 господарств, які займаються органічним виробництвом. Але фактично в регіоні активно розвивається 3 таких підприємства («Галекс-Агро» у Новоград-Волинському районі, «ВЕС» у Коростенському районі та «Полісся-Інвест» у Володарсько-Волинському районі). За словами Наталії Василівни, займатися органічним виробництвом насправді складно, бо цей процес потребує наполегливої роботи, мета якої – здорове суспільство і чисте навколишнє середовище.

А голова правління Федерації органічного руху України Євген Милованов відзначив кращих виробників органічної продукції в Житомирській області. Так, за результатами конкурсу «Органік – 2013» найкращим господарством, яке виробляє продукцію рослинництва, стало ФГ «ВЕС», а зразковим закладом із виробництва тваринницької продукції стало ПП «Галекс-Агро».

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Продукція ПП «Галекс-Агро» сертифікована за швейцарським стандартом «BioSwiss»

ПП «Галекс-Агро», що у Новоград-Волинському районі, входить до трійки зразкових виробників органічної продукції в нашій області. Підприємство орендує близько 8 тис. га землі і з 2008 року займається органічним землеробством, а в 2010 році тут започатковано органічне тваринництво. Уся продукція «Галекс-Агро» сертифікована за швейцарським стандартом «BioSwiss».

За словами директора закладу Олександра Ющенка, рослинництво розвивається завдяки вирощуванню таких культур, як пшениця, пшениця спельта, просо, гречка, боби, соя та жито. А зібране тут зерно експортується у 5 країн світу. Натомість тваринництво представлене м'ясо-молочним напрямком. Зараз загальне стадо великої рогатої худоби на «Галекс-Агро» становить майже 3 тис. голів, з яких 1,5 тис. – це дійні корови. Найближчим часом підприємство має намір отримати статус племінного господарства та запустити завод по переробці молока, оскільки протягом доби тут виробляється близько 30 тонн молока.

Олександр Миколайович звертає увагу на те, що головна ціль ПП «Галекс-Агро» – це розвиток органічного ринку України. Діяльність великих корпорацій, які мають на меті отримати надприбутки, призводить до деградації земель та забруднення навколишнього середовища. Але на противагу цьому органічне виробництво пропонує інший принцип, а саме турботу про майбутні покоління.

Оцінюючи перспективи розвитку органічного виробництва на Житомирщині, Олександр Ющенко наголошує на тому, що Полісся має ідеальні умови для ведення такого сільського господарства, а оптимальним його варіантом є поєднання рослинництва, тваринництва та глибокої переробки їх продукції.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

«Житомир увійшов до держпрограми по впровадженню електронної системи обліку на підприємствах громадського транспорту», - Сергій Сухомлин

«Після переговорів з Міністерством транспорту, Житомир включили до держпрограми по впровадженню електронної системи обліку на підприємствах громадського транспорту. Зараз ми розробляємо концепцію реформи транспортної системи міста, завдяки якій ТТУ отримає реальну можливість заробляти гроші самостійно».
Про це розповів під час щотижневого брифінгу перший заступник міського голови Сергій Сухомлин.

З міського бюджету вже виділено 6 млн. грн. на закупівлю тролейбусів для Житомирського ТТУ. Крім того, проведено переговори з Талліннським керівництвом про передачу місту п'яти трамваїв вартістю 1 тис. євро за кожен. Ще 15 млн. грн. міська влада планувала отримати від області. Проте, на останній бюджетній комісії облради, присутні вирішили питання з виділенням коштів ТТУ перенести на наступну сесію обласної ради, яка відбудеться в червні.

«Я розумію, що для обласної ради півтора місяці – строк не великий, та для трамвайно-тролейбусного управління – це збитки майже на 1,5 млн. грн. Сподіваємось, за виділення коштів ТТУ на наступній сесії депутати все таки проголосують. Та як би там не було, отримає управління ці кошти чи ні, ми все одно будемо поступово впроваджувати дану програму. Будемо залучати кредитні кошти, збільшувати фінансування з міського бюджету, зробимо все для вирішення проблеми. На справді, ми не маємо іншого шляху, або ТТУ закінчить рік демонстраціями з приводу не виплати зарплати, або ми все ж дамо можливість трамвайно-тролейбусному управлінню самому на себе заробляти».

Щоб надати таку можливість ТТУ, до рухомого складу необхідно придбати ще 50-60 одиниць транспорту. Це саме та кількість, яка зможе ефективно замінити приватних перевізників, продовжив Сергій Сухомлин.
«На сьогодні місто Золінген (Solingen), Німеччина, пропонує Житомиру 13 тролейбусів марки MAN вартістю 18 тис.євро* за кожен, 2001-2004 року випуску. Решту необхідного рухомого складу для ТТУ ми пропонуємо поповнити пасажиромісткими автобусами тієї ж марки - MAN. Вони в хорошому технічному стані, працюють на газу, це значно дешевше ніж на дизельному паливі. Вартість такого автобуса Житомиру обійдеться приблизно в 19 650 тис. євро, це приблизно 300 тис. грн. Пропозиція вигідна місту, так як така ж сума витрачається на закупку лише запчастин для ремонту наших тролейбусів. Фактично ми отримуємо автобус, який є місткий, комфортний, безпечний. Позитив полягає і в тому, що проїзд в такому міському транспорті буде дешевшим ніж у приватного перевізника, враховуючи той факт, що вже сьогодні підприємці-власники міських маршрутів звертаються з проханням збільшити вартість за проїзд до 3 грн. 20 коп. та 3грн. 50 коп.».

Поруч з оновленням рухомого складу Житомирського «ЖТТУ» необхідно запровадити дієвий механізм контролю виручених коштів, говорить Сергій Сухомлин.

«Ми розробимо систему оплати по типу європейських країн, коли людина може придбати собі проїзний квиток за потребою, наприклад, на один день. Також існує державна програма по впровадженню електронної системи обліку на підприємствах громадського транспорту. Від початку в програму потрапило 5 міст, та на минулому тижні завдяки домовленостям з Міністерством транспорту, Житомир став шостим містом, який взяв участь в програмі. Ми сподіваємося, що за кошти державного бюджету, виділені на програму, ми повністю впровадимо дану систему обліку в громадському транспорті нашого міста".

«Якщо взяти лише економічний показник», - зазначив перший заступник міського голови. – «То ми хочемо за рахунок оновлення рухомого складу перехопити платоспроможний потік. За 2014-2015 рік ми плануємо збільшити його на 14 млн., якщо помножити цифру на вартість проїзду, то виходимо саме на ту суму, яка дозволяє ТТУ працювати беззбитково».

На завершення брифінгу Сергій Сухомлин наголосив, що це лише концепція, яка на сьогодні відкрита для обговорення та корегування. Коли вже повністю буде готова програма, тоді вона буде винесена на виконком та сесію.

*станом на 17:00 годину стало відомо, що місто Золінген (Solingen), Німеччина, робить знижку для Житомира на закупівлю тролейбусів і вартість кожного становитиме вже 14 тис.євро.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

«Пріоритетним для Житомира – є комунальний транспорт», – Сергій Сухомлин

У трамвайної-тролейбусному управлінні відбулася робоча нарада, де Сергій Сухомлин обговорив з керівництвом та працівниками підприємства майбутню реформу транспортної системи в місті.

«Пріоритетним для Житомира є комунальний транспорт, так як він є безпечним та екологічним. Ми докладемо всіх зусиль аби Житомирське ТТУ було конкурентним та прибутковим», - говорить Сергій Сухомлин.

Перший заступник міського голови зазначив - одним з важливих напрямків реформи є оновлення рухомого складу комунального підприємства «Житомирське трамвайнро-тролейбусне управління».

«Міська рада вже виділила 6 млн. грн. на закупівлю тролейбусів для ТТУ. Також досягнуто успіху в переговорах з керівництвом міста Таллінна (Естонія) щодо закупівлі трамваїв. Крім того, плануємо додатково придбати на баланс ТТУ пасажиромісткі автобуси. Та щоб повністю реалізувати реформу транспортної системи в Житомирі, необхідно 60 одиниць рухому складу для Житомирського трамвайно-тролейбусного управління», - розповів Сергій Сухомлин.

В ході робочої наради, і керівництво Житомирського ТТУ, і працівники зійшлися на думці, що така реформа необхідна.

«Це було перше обговорення та такі зустрічі будуть регулярними. Всі думки вислухаємо та врахуємо, будемо працювати узгоджено, щоб розуміти як краще і правильно далі рухатись в реалізації транспортної реформи в Житомирі» - зазначає перший заступник міського голови.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Роман Гаврилович очолив Андрушівську райдержадміністрацію

На Житомирщині триває процес кадрових змін в органах влади. 28 квітня в Андрушівському районі відбулося представлення нового керівника. Райдержадміністрацію очолив Роман Васильович Гаврилович.

Голова облдержадміністрації Сидір Кізін привітав Романа Гавриловича із призначенням на відповідальну посаду та побажав йому рішучості у всіх справах на благо району та його жителів. Він звернув увагу на те, що головне завдання для керівників різних органів держави полягає в тому, аби повернути довіру громадян до влади. За таких умов чиновник має стати, умовно кажучи, непомітним, проте допомагати всім, хто до нього звертається.

Сидір Васильович закликав органи місцевого самоврядування району долучитися до процесу змін, який розпочався в нашій державі. Вони мають взяти на себе відповідальність за життя територіальних громад, інфраструктуру та благоустрій в населених пунктах. Лише в таких умовах можна побудувати громадянське суспільство в Україні. Голова облдержадміністрації наголосив, що процес оновлення кадрів не торкнеться чесних і порядних державних службовців, які адекватно сприймаються людьми.

У своєму виступі перед громадою новий голова райдержадміністрації Роман Гаврилович розповів про те, що для нього найважливішими принципами є справедливість, чесність та порядність, чого він вимагає і від інших. Він переконаний, що люди повинні вбачати у владі надійну опору та підтримку, а вона має дбати про матеріальне і духовне багатство суспільства. Свої перші кроки на новій посаді Роман Васильович пообіцяв спрямувати на боротьбу з корупцією.

ДОВІДКОВО: Роман Гаврилович закінчив Житомирський державний агроекологічний університет за спеціальністю ветеринарна медицина. Працював у різних комерційних структурах міста Житомира.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua
вторник, 29 апреля 2014 г.

Сергій Сухомлин презентував реформу транспортної системи в Житомирі перевізникам приміських маршрутів

Перший заступник міського голови зустрівся з перевізниками, які обслуговують приміські маршрути. Метою зустрічі були презентація та обговорення транспортної реформи в Житомирі.

«Загальна концепція реформування полягає в тому, щоб приміські маршрутки доїжджали лише до меж Житомира, а містом рухався переважно комунальний транспорт. Така реформа допоможе врятувати комунальне підприємство «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», субвенція для якого цього року зменшилася майже на 9 мільйонів гривень» - розповідає Сергій Сухомлин. «За проектом реформи», - продовжив перший заступник міського голови. - «Для приміського транспорту на в’їзді у Житомир можна збудувати пересадочні станції, тоді вартість проїзду для пасажирів зменшиться за рахунок скорочення маршруту. Також на цих станціях, у Бердичівському, Новоград-Волинському, Коростенському, Київському та Чуднівському напрямках, планується створення соціальних торговельних рядів – маленьких ринків, де мешканці прилеглих сіл зможуть реалізовувати власну сільгосппродукцію».

Окрім перевізників, на зустрічі були присутні та брали участь в обговоренні голови сільських рад, районної ради та районної адміністрації. Виступ Сергія Сухомлина викликав ряд питань у присутніх перевізників, що вже багато років обслуговують приміські маршрути.

«Ми розуміємо проблеми, які можуть виникнути коли районні маршрутні автобуси будуть доїжджати лише до меж міста» - говорить Сергій Сухомлин. «Деякі маршрути стануть просто не рентабельними. Це призведе до того, що жителям районів, які працюють та навчаються в Житомирі буде важко добиратись. В процесі обговорення, щодо впровадження даної програми ми будемо вносити корективи. В них максимально врахуємо інтереси всіх, і жителів Житомирського району, і перевізників».

У результаті, сторони дійшли згоди, що приміській транспорт не повинен дублювати маршрути міста, а питання з перевізниками будуть вирішувати в комплексі, аби всім було зручно.

«На сьогодні вже розробляється план руху приміського транспорту, з урахуванням побажань і згодом буде презентовано схему руху маршрутних таксі по Житомиру», - зазначає перший заступник міського голови Сергій Сухомлин.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Архив блога