Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
пятница, 7 февраля 2014 г.

У Житомирі під час сесії депутати прийматимуть рішення поіменно

31-ша сесія Житомирської міської ради розпочалась 07 лютого 2014 року о 10:00 год.

За системою електронної реєстрації, кількість присутніх депутатів, які з’явились на сесію – 42.

До складу секретаріату ввійшли – Наталя Боровська, Микола Савенко, Ірина Янчук.

«Відповідно до регламенту, звертаю увагу, що в сесійній залі знаходяться представники громадських організацій міста, активісти Майдану, доповідачі порядку денного», – зазначив Житомирський міський голова Володимир Дебой.

Міський голова наголосив, що виступати зможуть усі бажаючі, за умови, якщо за той чи інший виступ, проголосують депутати.

Депутати також підтримали пропозицію депутата Юрія Ткаченка щодо поіменного голосування. За цю пропозицію проголосували 40 депутатів.

45 депутатів проголосували за порядок денний із урахуванням озвучених пропозицій.

Зараз директор департаменту бюджету та фінансів міської ради Сергій Гаращук доповідає про звіт щодо виконання міського бюджету за 9 місяців 2013 року та за 2013 рік.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Депутати підтримали загальну частину міського бюджету на 2014 рік

Сьогодні, 07 лютого 2014 року, депутати Житомирської міскої ради підтримали загальну частину бюджету міста Житомира (делеговані державою повноваження) та бюджет розвитку в частині боргів минулого року (42,8 млн.грн.). За це рішення проголосували 46 депутатів міської ради.

Міський голова Володимир Дебой запропонував бюджет розвитку міста прийняти після більш детального обговорення, вивчення та внесення пропозицій, під час наступної сесії, яка орієнтовно відбудеться 27 лютого 2014 року.

«Чергову сесію заплановано провести в кінці лютого, щоб житомиряни долучились до ретельного розгляду і вивчення бюджету розвитку», – підкреслив Володимир Дебой

Прийнята загальна частина бюджету в першу чергу захищає медицину, освіту, соціальних працівників та спрямована на погашення боргів за роботи, виконані у 2013 році. Проте, затягування прийняття бюджету розвитку може поставити під питання реалізації соціально-значимих для міста проектів.

«Кожен день неприйняття бюджету розвитку – це невиконання тих чи інших робіт, які є важливими насамперед для міста, а отже є втраченим. Чим швидше депутати підтримають бюджет розвитку, тим швидше вдасться спрямувати кошти на капітальні видатки, зокрема, на капітальні ремонти, поліпшення стану садочків, шкіл тощо», – акцентував міський голова.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Житомирські депутати звернулися до голови ОДА щодо підтримки ТТУ

Рішення про заборону відкриття нових маршрутів маршрутних таксі у м. Житомирі, ініційоване депутатом міської ради Олександром Величко, прийняли депутати міської ради сьогодні, 07 лютого 2014 року, під час 31-ї сесії міської ради.

Також депутати звернулися до голови Житомирської обласної державної адміністрації та голови обласної ради щодо збільшення обсягу субвенції за пільгове перевезення пасажирів, виділення коштів на придбання тролейбусів та приведення у відповідність приміської автобусної мережі.

«Наше з вами зараз завдання – допомогти ТТУ, щоб приміські маршрути, прийняті без погоджень, були розірвані. У бюджеті розвитку ми передбачаємо кошти на тролейбуси. Я сподіваюсь, ви підтримаєте», – сказав міський голова Володимир Дебой.

Тексти звернень:

Голові Житомирської обласної
державної адміністрації
Рижуку С.М.

Голові Житомирської обласної ради
Запаловському Й.А.

23 січня 2014 року Житомирською обласною радою при розподілі державної субвенції на послуги зв’язку, компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян та інші пільги місту Житомиру було виділено
21,5 млн. грн., з яких 5,5 млн. грн. передбачено на пільги з послуг зв’язку, перевезення пасажирів залізничним та автомобільним транспортом, інші пільги.

Комунальному підприємству "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" міської ради виділено 16 млн. грн. при мінімальній розрахунковій потребі 27 млн. грн. для його стабільного функціонування. Слід зазначити, що з перерозподіленої субвенції у 2013 році у сумі 9,4 млн. грн., 1,2 грн. так і не надійшло на рахунок КП "ЖТТУ". Крім того, з січня місяця поточного року у зв’язку з виділеною субвенцією не в повному обсязі, на підприємстві утворюється заборгованість з виплати заробітної плати, яка щомісяця буде зростати.

З метою недопущення соціальної напруги в колективі Житомирського трамвайно-тролейбусного управління та забезпечення своєчасної
виплати заробітної плати працівникам підприємства, відшкодування загальнообов’язкових внесків, зборів та податків до бюджету, депутатський корпус Житомирської міської ради просить Вас, сприяти виділенню додаткових коштів з обласного бюджету у сумі 12,2 млн. грн. для забезпечення мінімальної потреби підприємства.



Голові Житомирської обласної
державної адміністрації
Рижуку С.М.

Голові Житомирської обласної ради
Запаловському Й.А.

Упродовж трьох останніх років вживаються заходи для забезпечення стабільної діяльності комунального підприємства "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради.

За рахунок коштів міського бюджету погашено боргові забов'язання підприємства у сумі 13,6 млн. грн. за кредитом, одержаним у 2007 році
під заставу комунального майна. Завдяки Вашій особистій підтримці у перерозподілі державної субвенції своєчасно виплачено заробітну плату працівникам у 2013 році, за кошти, виділені з міського бюджету на капітальний ремонт рухомого складу, додатково випущено на маршрути 19 одиниць електротранспорту. Вперше, за останні роки підприємство завершило рік без боргів з виплати заробітної плати.

Проектом міського бюджету на 2014 рік передбачено поповнення статутного капіталу Житомирського трамвайно-тролейбусного управління у сумі 10,4 млн. грн. для придбання вузлів, агрегатів та матеріалів для проведення поглиблених середніх ремонтів тролейбусів, що забезпечить вихід на маршрути додатково капітально відремонтованих 12 тролейбусів. Крім того, 4,0 млн. грн. передбачається спрямувати на придбання нових тролейбусів.

Враховуючи значимість єдиного соціального перевізника у
м. Житомирі, депутати міської Житомирської міської ради звертаються до Вас з проханням сприяти виділенню коштів з обласного бюджету на придбання тролейбусів для комунального підприємства "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління".



Голові Житомирської обласної
державної адміністрації
Рижуку С.М.

Голові Житомирської обласної ради
Запаловському Й.А.

Депутатський корпус Житомирської міської ради звертається до Вас щодо приведення роботи приміських автобусних маршрутів у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Так, відповідно до ст. 32 Закону України "Про автомобільний транспорт" відправлення чи прибуття автобусів приміського сполучення здійснюється тільки з автостанцій, а в разі їх відсутності – із зупинок, передбачених розкладом руху.

Статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",
та п. 28 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту передбачено погодження місць зупинок приміських маршрутів на території населених пунктів виконавчими органами сільських, селищних та
міських рад.

Доводимо до Вашого відома, що розглянуті на останньому конкурсі маршрути (04.12.2013 року), а саме: №№ 102, 104, 104-А, 108, 121, 126, які фактично зосереджені на перевезенні міських пасажирів від 60 до 80 % та дублюють тролейбусні маршрути КП "ЖТТУ" центральними вулицями міста, не погоджені з виконавчим комітетом Житомирської міської ради, як того вимагає чинне законодавство України.

Приведення у відповідність приміської автобусної мережі дасть можливість уникнути дублювання маршрутів міського електротранспорту, упорядкувати рух приміських маршрутів по території м. Житомира та збільшити надходження КП "ЖТТУ" за рахунок значного збільшення перевезень платних пасажирів.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Житомиряни повідомлятимуть, знатимуть і контролюватимуть стан виконання ремонтних робіт та аварійних ситуацій у місті

Проект Програми сприяння інформаційно-комунікаційній підтримці, координації та контролю підприємств, установ, організацій міста, задіяних в життєзабезпеченні населення м. Житомира на 2014 – 2016 роки презентувала під час засідання виконавчого комітету 05 лютого 2014 року в.о. директора КП «Міський інформаційний центр» Тетяна Огієнко.

«Даний проект виноситься на розгляд виконавчого комітету у зв’язку з необхідністю комплексного використання наявних сил та засобів служб життєзабезпечення та комунальних підприємств міста, призначених для ліквідації нештатних побутових ситуацій, надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру, контролю та ефективної роботи служб життєзабезпечення та комунальних підприємств, дотримання правил громадського порядку, дорожнього руху, благоустрою, руху громадського транспорту, збереження комунального майна, спрямування та координації роботи дорожньо-прибиральної техніки муніципальних служб в період складних погодних умов», – зазначила Тетяна Огієнко.

За словами Тетяни Огієнко, ресурсне забезпечення Програми на 2014 – 2016 роки складе 2 млн. 685 тис. грн.

Одним із важливих напрямків Програми є впровадження системи контролю GPS-моніторингу пасажирського та комунального транспорту. Завдяки цьому з’явиться можливість відстежувати місцезнаходження транспорту в режимі реального часу, аналізувати ситуацію про ефективність виконання графіків пасажирських перевезень, звітів про рух за будь-який проміжок часу по комунальному транспорту та пасажирським перевезенням.

«На аварійно-диспетчерську систему ще не накладено систему контролю GPS-моніторингу за комунальним транспортом і пасажирськими перевезеннями. Поки система GPS-моніторингу є стаціонарно встановленим робочим місцем на комп’ютері», –зазначила Тетяна Огієнко.

Такі системи зараз встановлені в управлінні комунального господарства та управлінні житлового господарства, а також в КП «Міський інформаційний центр», що дозволяє он-лайн відстежувати рух комунального транспорту в режимі реального часу.

Пріоритетним напрямком Програми є удосконалення роботи аварійно-диспетчерської мережі з впровадженням сучасних інформаційно-технічних засобів для забезпечення оперативної реєстрації та відповідного реагування на звернення жителів міста.

Також під час доповіді Тетяна Огієнко розповіла та продемонструвала принцип роботи в режимі реального часу Аварійно-диспетчерської служби на інтерактивному муніципальному порталі «Комунал».

«На порталі публічно доступна інформація про стан виконання робіт згідно отриманих звернень через аварійно-диспетчерську систему м. Житомира», – зазначила Тетяна Огієнко.

За її словами, будь-який громадянин, маючи доступ до мережі Інтернет, може отримати інформацію про стан виконання проблем: відкритими чи закритими вони є, може переглянути увесь перелік робіт за номером проблеми, часом або за адресою.

На сайті також фіксується номер проблеми, дата, час її занесення в систему, організація та виконавець тих чи інших проблем. Є також можливість подивитись на проблему на карті. На карті відкривається детальна інформація про проблему: закриті проблеми позначаються зеленими позначками, відкриті – червоними. Крім того, на них зазначається адреса проблеми і скорочена назва закладу, який вирішуватиме проблему, статус виконання проблеми тощо.

Інтерактивний муніципальний портал «Комунал» дозволяє подивитись побудинковий облік фактичних витрат, коли мешканець певного будинку матиме змогу переглянути, скільки коштів та на які саме роботи їх витрачено при обслуговувані його будинку, які і скільки саме матеріалів використано під час проведення ремонту.

Також дана система дозволяє контролювати вивезення сміття з використанням фотофіксації. За допомогою спеціального додатку на місці, звідки вивозиться сміття, водій сміттєвоза буде робити два фото – «до» і «після» виконаних робіт. Ці фото автоматично відображатимуться в системі з інформацією про час та місце події.

За аналогією, інспектори з благоустрою матимуть змогу фіксувати порушення в он-лайн режимі, наприклад, відкриті люки, неприбрані території та ін.

На засіданні виконавчого комітету Програму було погоджено.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
четверг, 6 февраля 2014 г.

7 лютого відбудеться сесія Житомирської міської ради. Порядок денний

Відповідно до розпорядження міського голови Володимира Дебоя, 7 лютого 2014 року о 10.00 год. відбудеться 31-а сесія Житомирської міської ради.

На розгляд ради внесено такі питання:

1. Звіт про виконання міського бюджету за 9 місяців 2013 року та за 2013 рік.

Доповідач: Гаращук Сергій Петрович – директор департаменту бюджету та фінансів міської ради.

2. Про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира за 2013 рік та Програму економічного і соціального розвитку міста Житомира на 2014 рік.

Доповідач: Мойсеєв Юрій Володимирович – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

3. Про міський бюджет на 2014 рік.

Доповідач: Гаращук Сергій Петрович – директор департаменту бюджету та фінансів міської ради.

4. Про затвердження Програми сприяння інформаційно-комунікаційній підтримці, координації та контролю підприємств, установ, організацій міста, задіяних в життєзабезпеченні населення м. Житомира на 2014-2016 роки.

Доповідач: Огієнко Тетяна Петрівна – в/о директора КП «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради.

5. Про затвердження Програми захисту населення і території міста від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2014-2016 роки.

6. Про затвердження міської цільової програми «Безпечне місто» на 2014-2016 роки.

Доповідач: Дідківський Микола Васильович – начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради.

7.Про внесення змін та доповнень до Програми розвитку культури міста Житомира «Наше місто – місто культури і традицій» на 2012-2014 роки.

Доповідач: Харчук Лариса Петрівна – начальник управління культури міської ради

8. Про створення статутного фонду та затвердження змін до Статутів комунальних підприємств міської ради

Доповідач: Півоварова Світлана Іванівна – начальник управління житлового господарства міської ради.

Співдоповідач: Лалименко Єлизавета Володимирівна – начальник управління регулювання земельних відносин міської ради.

9.Про внесення та затвердження змін до Статуту комунального підприємства «Житлове виробниче підприємство аварійних робіт» Житомирської міської ради.

Доповідач: Півоварова Світлана Іванівна – начальник управління житлового господарства міської ради.

10.Про погодження інвестиційної програми комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради на 2013-2014 роки.

Доповідач: Марцун Олександр Васильович – начальник управління комунального господарства міської ради.

Співдоповідач: Рогожин Дмитро Володимирович – директор КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради.

11.Про погодження інвестиційної програми комунального підприємства «Житомирводоканал» Житомирської міської ради на 2014-2015 роки.

12. Про внесення змін до рішення міської ради від 18.04.13 №514 “Про затвердження Програми благоустрою міста Житомира на 2013-2015 роки”.

13.Про внесення та затвердження змін до Статуту комунального підприємства «Електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Житомирської міської ради.

Доповідач: Марцун Олександр Васильович – начальник управління комунального господарства міської ради.

14.Про заборону відкриття нових маршрутів маршрутних таксі у м. Житомирі.

Доповідач: Величко Олександр Юлійович – депутат міської ради.

15.Про внесення змін до кількісного складу виконавчого комітету Житомирської міської ради.

Доповідач: Дебой Володимир Михайлович – Житомирський міський голова.

16. Різне.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Бесплатный мастер визиток скачать

Для ознакомления с нашим сервисом и качеством печати, Вы можете заказать 100 визитных карточек абсолютно БЕСПЛАТНО.

Однако существует два условия:

1. Вы должны сами создать макет визитки из готовых шаблонов (более 30) на нашем сайте.
2. Мы разместим на обратной стороне Вашей визитки свою рекламу
Ваши визитки будут напечатаны на мелованной, матовой бумаге плотностью 350 гр/м2, производства UPM-Kymmene (Финляндия). Продукция будет отпечатана цифровым способом, таким образом Вы сможете сразу увидеть качество нашей печати и оценить работу нашего сервиса!

Срок изготовления визиток — 5 рабочих дней.
100 визиток БЕСПЛАТНО Вы получите в пластиковом боксе, удобном для хранения. Отправка визиток производится Новой почтой, Вы оплачиваете ТОЛЬКО услуги пересылки.

Бесплатные визитки печатаются только по одному комплекту для юридического или физического лица.
В конструкторе бесплатных визиток недоступны функции перемещения текста и изображений, загрузки своих изображений, изменение атрибутов текста.
Эти функции доступны только в конструкторе платных визиток.

Мы можем отказать Вам в печати комплекта бесплатных визиток, если:

- визитка содержит информацию личного характера (персональные визитки), в печать принимаются только деловые (корпоративные) визитные карточки;
- макет содержит аморальные, экстремистские, нецензурные и тому подобные изображения или текст;
- информация, размещенная на визитке, содержит недостоверные данные о владельце или компании в целом, является неактуальной;
- кроме того, мы оставляем за собой право отказа в печати бесплатных визиток без объяснения причин.

Часто задаваемые вопросы по бесплатным визиткам

Они что, правда бесплатные?
Да. Абсолютно. Миссия бесплатных визиток показать вам качество бумаги и качество печати, а также протестировать наш сервис. Вы оплачиваете толкьо услуги пересылки.

В чем подвох? Вы ведь несете убытки.
Подвоха нет. Компенсируя наши затраты, мы размещаем на обороте бесплатных визиток свою рекламу.

Так что, я могу заказать сколько угодно бесплатных визиток?
Нет. На данный момент существует определенное ограничение — один комплект для Юридического или Физического Лица. Считаем, что одного комплекта визиток для тестинга нашего сервиса вполне достаточно.

Можно ли прислать свой макет на бесплатную визитку?
Нет, но вы можете отредактировать любой из шаблонов для бесплатных визиток в нашем универсальном конструкторе шаблонов. Для бесплатных визиток перемещение и изменение атрибутов текста, а также загрузка картинок - недоступны.

Заказать визитки вы можете на сайте онлайн типографии

Family accommodation melbourne city life in kiev Бесплатный мастер визиток скачать online furniture outlet water melon rine viagra! Security jobs in london buy adobe cs5 used diesel generators hp digital camera forums auto insurance company. How to write sad music waterproof storage containers rims for 2003 cadillac cts Бесплатный мастер визиток скачать reiki for kids pregnancy week 5 symptoms playroom storage bins? Party planners christina aguilera music videos how to run a power play colorado ski areas kawasaki ninja motorcycles for sale lil wayne hoodie? Manufacturing jobs melbourne compass gas jeep mileage Бесплатный мастер визиток скачать car kansas loan title car loan elmira new york 20 ground turkey?
Software testing courses in chennai depeche mode disc Бесплатный мастер визиток скачать get microsoft office 2007 waterproofing hiking boots? Digital camera rating comparison driver hq Бесплатный мастер визиток скачать change climate how to draw a molecule car cheap loan knco swap shop obama posters movie theaters top 10 early signs of pregnancy miss america rima adidas samba classic how to cook brussel sprouts. Www.nsa.com shakira videos download software digital camera webcam software popular loan auto outlet Бесплатный мастер визиток скачать digital olympic cameras for sale weather johannesburg 10 day forecast stalin photo! Mercedes benz c220 amg free reiki distance healing britney spears womanizer youtube 501 c form tickets aerosmith Бесплатный мастер визиток скачать taxi cab picture no russian cheap london flights katy perry latest song bolton builders how to hack microsoft word password obituaries detroit michigan? Hollywood auditions for disney channel history television windows mail download for windows 7 oil painting beginner time warner cable amphitheater reiki masters association. Where is kiev located how to write stylish sentences car dealers bad credit auto loans zip code canada mercedes benz amg cls how to draw a peoson vidios local adult dating motorcycles for kids Бесплатный мастер визиток скачать british virgin islands company register chicago ford model volunteer sao paulo. Cia fact file microsoft windows 7 ultimate 64 bit download savoy theatre london suzuki gsx best multiplayer strategy games classic cadillac mentor mercedes eclass whole foods trucker's hitch how to tie resume database kawasaki 50cc database mapping tool?
Headhunters germany how to draw gundam kvue weather Бесплатный мастер визиток скачать plumbing parts red and white christmas decorations puma urban mobility shoes cheap flights within canada car title loans illinois how to kiss a vagina? Siemens kolkata jobs boat name graphics rent chicago how to paint an intake mr bean new year manly bike shop how to make prayer ties. Alicia keys concert los angeles how to cook chiken carbohydrates diet canon advanced digital camera. Facts about same sex marriage free desktop video recording software how to hack g1 phone 3d photography 32 hdtv lcd sony taxi cab cars how to cook seafood casserole designer baby wp shock absorbers! Windows update error code 800b0100 helicopter jobs overseas gold rate in bahrain today new york stock exchange official website banksy wiki malayalam funny photos ho do i use viagra windows live mail for windows 7 64 bit fruit ninja game prosthetic makeup maryland auto loan rates olympus fe 190 digital camera. Jeep yj forum sony video cameras Бесплатный мастер визиток скачать dido suicide wheelchair taxi service! Logline how to write active ingredient viagra Бесплатный мастер визиток скачать model a ford club good desktop pc!



Василь Кучик: «Бюджет міста не повинен бути «політичним заручником»»

Вчора, 5 лютого 2014 року, під час прямого ефіру у програмі «Відкрита студія» на телеканалі Союз-ТВ директор департаменту бюджету та фінансів міської ради Сергій Гаращук заявив, що проект бюджету м. Житомира на 2014 рік є якісно кращим, ніж попередній і соціально орієнтованим.

За його словами, проект міського бюджету на 2014 рік передбачає загальний обсяг 1,2 млрд. грн. У порівнянні з минулим роком обсяг бюджету зростає на 14 відсотків. При цьому половина даних коштів (близько 600,0 млн. грн.) спрямовується на забезпечення функціонування бюджетних установ, які надають соціальні послуги.

«На жаль, у поточному році бюджет буде прийматися тоді, коли рік вже розпочався. Документ сформований у повному обсязі. Він активно розглядався на постійних депутатських комісіях, де депутати вносили свої конструктивні пропозиції, його підтримав виконавчий комітет Житомирської міської ради», – зазначив Сергій Гаращук.

Як голова постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій, депутат Житомирської міської ради Василь Кучик розповів про підготовку бюджетного процесу.

«Ми серйозно підійшли до розгляду цього документу. Спочатку вивчили питання першого і другого кошику бюджету», – підкреслив Василь Кучик.

Він наголосив, що перший кошик – це кошти, які спрямовані на заробітну плату та утримання бюджетних установ, фактично, насамперед, дослідили дохідну частину. Другий кошик – це фінансування комунальних підприємств міста Житомир, їх зобов’язання у зв’язку з фінансуванням.

Під час розгляду бюджету розвитку, частина депутатів почали підіймати питання видаткової частини бюджету, зокрема, 42 млн. грн., які не були проплачені у минулому році. Вони акцентувати, що кошти просто вкрали.

«42,8 млн. грн. – це зобов’язання нашого міста перед виконавцями робіт у бюджетній сфері. Зокрема, включає в себе капітальний ремонт, реконструкцію об’єктів, закупівлю певного обладнання для лікарень, навчальних закладів. Це гроші, які треба сплатити за виконані роботи і які не пропустило казначейство. Вони є і будуть сплачені у цьому році», – пояснив Василь Кучик.

Він заявив, що комісії працювали, щоб проект бюджету м. Житомира на 2014 рік був якісним і підкреслив, що бюджет не повинен бути «політичним заручником», його треба приймати.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Архив блога