Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
вторник, 8 июля 2014 г.

Сидір Кізін зустрівся з делегацією Посольства Малайзії в Україні

Розпочалася зустріч голови облдержадміністрації Сидора Кізіна з делегацією Посольства Малайзії в Україні. У ній беруть участь директор департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації Зінаїда Янченко, директор департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Марія Моісеєнко, Надзвичайний та Повноважний Посол Малайзії в Україні пан Чуа Теонг Бан та керівник торгово-економічного відділу Посольства Малайзії в Україні Віталій Бойко. У ході зустрічі планується розглянути та опрацювати напрямки торгово-інвестиційного співробітництва Житомирщини з Малайзією та відвідати товариство з додатковою відповідальністю «Житомирські ласощі» й ознайомитися з його продукцією.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Як покращити якість комунальних послуг

Управління муніципального розвитку розпочало активну роботу по реформуванню житлового господарства шляхом створення конкурентного середовища на ринку послуг з утримання житлового фонду, формування нової системи управління житловим фондом, запровадження ефективного власника житла. Про це поінформував начальник управління муніципального розвитку міської ради Артем Ражев.

«Одним із основних шляхів вирішення цього питання є об’єднання співвласників багатоквартирного будинку як ефективного власника будинку. Крім того, це шлях, яким пішли у свій час більшість східноєвропейських країн. Управлінням проводиться роз’яснювальна робота для ініціативних груп по створенню ОСББ, проводяться інформаційні збори для мешканців багатоквартирних будинків з метою поширення переваг створення ОСББ у будинку», - зауважив А.Ражев.

ОСББ - юридична особа, створена власниками для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та загального майна. ОСББ є неприбутковою організацією (ПДВ у розмірі 20% на відміну від КВЖРЕП не сплачується). Розмір внеску на утримання будинку та території визначається виключно загальними зборами власниками квартир цього будинку.

Слід зазначити також, що 35 сесією 6 скликання Житомирської міської ради від 4 квітня 2014 року прийнято рішення щодо виділення з бюджету міста коштів на капітальний ремонт житлового фонду при умові створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Передбачена сума 3 млн. гривень

Для можливості отримання фінансування з місцевого бюджету на проведення конкретного виду робіт, вам потрібно прийняти рішення про створення в будинку ОСББ, зареєструвавши його у визначеному законом порядку та визначити пріоритетність ремонту конкретних мереж або елементів будинку.

Рішення щодо покращення якості комунальних послуг та стану вашого будинку - у ваших руках!
За консультацією та допомогою по створенню ОСББ у вашому будинку, звертайтеся до управління муніципального розвитку (каб.№264), довідки за телефоном (0412) 48-12-00.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
понедельник, 7 июля 2014 г.

«Тепер житомирські військові регулярно відвідуватимуть домівки», - Сидір Кізін

Питання ротації військовослужбовців, яке піднімалося матерями та дружинами з квітня місяця з надсиланням звернень до Міністра оборони та керівництва держави, контролюється особисто головою облдержадміністрації Сидором Кізіним.

Про це він запевнив, під час брифінгу із журналістами 7 липня.

Так, 6 липня за його дорученням комфортабельним автобусом із Слов’янська до обласного центру доставлено 16 військовослужбовців з Донеччини, троє з яких отримали у боях легкі поранення. За словами очільника області, перевезення наших хлопців та дівчат додому з зони АТО, в тісній співпраці з військовими, будуть проводитися тепер регулярно.

Загалом, розповів Сидір Кізін, вже понад 500 військовослужбовців з Житомирщини побували вдома.

Окрім того, голова облдержадміністрації зазначив про те, що Житомирщина, як і вся Україна долучилася до збору гуманітарної допомоги для цивільного населення звільнених міст, а саме Краматорська та Слов’янська. Він закликав жителів області та підприємців долучитися до цієї акції. Координувати роботу по прийому гуманіторної допомоги в адміністрації призначений Васянович Олексій Семенович (тел.роб. 46-10-10, моб. 0676954411).

Сидір Кізін також звернув увагу на те, що одним із найбільш актуальних питань зараз є надання допомоги пораненим військовослужбовцям з Житомирщини. За його словами, інформація про них уточнюється, але наразі відомо, що понад 70 наших земляків отримали поранення різного ступеня тяжкості. Наші хлопці перебувають у військових госпіталях у містах Харків, Ізюм, Ірпінь, Вінниця, Київ, Одеса та Львів.

Наразі керівництвом облдержадміністрації проводиться координація роботи щодо уточнення списку поранених, місця їх перебування у лікувальних закладах, їх соціального статусу, визначення ступеню тяжкості поранень, вивчається можливість організації їх лікування у медичних закладах області, а у разі необхідності – за межами України.

Проводиться робота щодо залучення волонтерів до організації роботи по збору коштів та наданню іншої допомоги постраждалим військовослужбовцям.

Олександр Бутніцький, житомирський військовий, який зараз перебуває на лікуванні у Львові, стане першим, для кого буде організовано збір коштів.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Про скликання тридцять сьомої сесії Житомирської міської ради

РОЗПОРЯДЖЕННЯ МІСЬКОГО ГОЛОВИ
від 07.07.2014 № 366

Про скликання тридцять сьомої сесії Житомирської міської ради

Відповідно до ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати тридцять сьому сесію Житомирської міської ради шостого скликання 17 липня 2014 року о 10 годині в залі засідань міської ради.

На розгляд ради внести такі питання:
1. Про внесення змін до рішення міської ради від 07.02.14 №614 «Про міський бюджет на 2014 рік».
Доповідач: Гаращук Сергій Петрович – директор департаменту бюджету та фінансів міської ради.
2. Про внесення змін та доповнень до рішення Житомирської міської ради від 07.02.14 № 615 "Про Програму економічного і соціального розвитку міста Житомира на 2014 рік та внесення змін та доповнень до міських цільових програм".
Доповідач: Кирилова Майя Олександрівна - директор департаменту економічного розвитку міської ради..
3 Про затвердження Програми сприяння інформаційно-комунікаційній підтримці, координації та контролю підприємств, установ, організацій міста, задіяних в життєзабезпеченні населення м. Житомира на 2014-2016 роки
Доповідач: Олійник Галина Миколаївна – директор КП «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради.
4. Про внесення змін в рішення міської ради від 09.02.12 № 297
Доповідач: Краснопір Вікторія Валентинівна - директор департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
5. Про затвердження детального плану території розміщення малоповерхової та садибної житлової забудови та надання назв новим топонімічним об’єктам в районі вул. Червоноармійської в місті Житомирі.
Доповідач: Черкасова Євгенія Леонідівна – начальник управління архітектури та міського середовища.
6. Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення в м. Житомирі.
7. Про надання в постійне користування земельної ділянки несільськогосподарського призначення за адресою м. Житомир вул. Селецька, 11 Незалежній релігійній громаді церкви Християн Віри Євангельської «Ісуса Христа-Спасителя».
8. Про припинення права користування земельною ділянкою.
9. Про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок фізичним особам-підприємцям.
10. Про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою юридичним особам.
11. Про розгляд звернення товариство з обмеженою відповідальністю «АТБ-ТОРГСТРОЙ».
12. Про розгляд звернення товариства з обмеженою відповідальністю «Дейв Експрес».
13. Про розгляд звернення церкви євангельських християн у м. Житомирі «КОВЧЕГ».
14. Про розгляд звернення акціонерного товариства «СУПЕРСПРОКС».
15. Про поновлення договорів оренди земельних ділянок юридичним особам.
16. Про розгляд звернення ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Відродження міста».
17. Про розгляд звернення Житомирської міської громадської організації «Спортивний клуб «Легіон».
18. Про розгляд звернення приватного підприємства «Новобудінвест-Житомир».
19. Про розгляд звернення приватного підприємства «Новобудінвестгрупп».
20. Про надання дозволу громадянам на складання проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
21. Про надання дозволу громадянам на складання проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення тимчасових збірно-розбірних металевих гаражів.
22. Про приватизацію, передачу в оренду земельних ділянок громадянам та внесення змін до рішень міської ради.
23. Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
Доповідач: Лалименко Єлизавета Володимирівна – начальник управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
24. Про громадський контроль якості харчування в шкільних та дошкільних закладах міста.
25. Про внесення змін в Положення про постійні комісії Житомирської міської ради.
26. Про обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира.
Доповідач: Боровська Наталія Дмитрівна - депутат Житомирської міської ради.
27. Різне.

На сесію запросити голову Житомирської обласної державної адміністрації, голову Житомирської обласної ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голів Богунської та Корольовської районних у місті рад, окремих керівників організацій та установ, представників засобів масової інформації.

Секретар міської ради
Л.В. Цимбалюк

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Житомирщина цілком забезпечена сіллю - приводу для ажіотажу немає

У зв’язку із наближенням періоду заготівлі консервованої продукції населенням та недопущенням ажіотажного попиту на сіль повідомляємо, що офіційний сайт Державного підприємства «Артемсіль» (www.artyomsalt.com) спростовує інформацію щодо припинення та зменшення поставок своєї продукції (солі).

Державне підприємство «Артемсіль» працює в звичайному режимі, поставки продукції в усі області України відбуваються згідно заздалегідь узгодженого плану, потреби споживачів задовольняються своєчасно і в повному обсязі.

У червні цього року колектив ДП «Артемсіль» посилено працював над виконанням виробничих завдань по видобутку, переробці і відвантаженню солі багаточисельним споживачам.

Успішна робота всіх рудників підприємства привела до значного поліпшення багатьох виробничих показників, зокрема, до збільшення випуску окремих видів готової продукції. Так, за даний період часу солі фасованою було вироблено майже на 3% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Майже наполовину зросло і виробництво солі, запакованої в мішки. Випуск цього виду асортименту майже на 50% більший, ніж в червні 2013 року.

Для ефективнішої роботи з початку липня на двох рудниках «Артемсолі» вже організований тризмінний режим, а на ділянці по розфасовці і затарюванню солі прийняті тимчасові працівники.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Мастер визиток скачать бесплатно через торрент

Для ознакомления с нашим сервисом и качеством печати, Вы можете заказать 100 визитных карточек абсолютно БЕСПЛАТНО.

Однако существует два условия:

1. Вы должны сами создать макет визитки из готовых шаблонов (более 30) на нашем сайте.
2. Мы разместим на обратной стороне Вашей визитки свою рекламу
Ваши визитки будут напечатаны на мелованной, матовой бумаге плотностью 350 гр/м2, производства UPM-Kymmene (Финляндия). Продукция будет отпечатана цифровым способом, таким образом Вы сможете сразу увидеть качество нашей печати и оценить работу нашего сервиса!

Срок изготовления визиток — 5 рабочих дней.
100 визиток БЕСПЛАТНО Вы получите в пластиковом боксе, удобном для хранения. Отправка визиток производится Новой почтой, Вы оплачиваете ТОЛЬКО услуги пересылки.

Бесплатные визитки печатаются только по одному комплекту для юридического или физического лица.
В конструкторе бесплатных визиток недоступны функции перемещения текста и изображений, загрузки своих изображений, изменение атрибутов текста.
Эти функции доступны только в конструкторе платных визиток.

Мы можем отказать Вам в печати комплекта бесплатных визиток, если:

- визитка содержит информацию личного характера (персональные визитки), в печать принимаются только деловые (корпоративные) визитные карточки;
- макет содержит аморальные, экстремистские, нецензурные и тому подобные изображения или текст;
- информация, размещенная на визитке, содержит недостоверные данные о владельце или компании в целом, является неактуальной;
- кроме того, мы оставляем за собой право отказа в печати бесплатных визиток без объяснения причин.

Часто задаваемые вопросы по бесплатным визиткам

Они что, правда бесплатные?
Да. Абсолютно. Миссия бесплатных визиток показать вам качество бумаги и качество печати, а также протестировать наш сервис. Вы оплачиваете толкьо услуги пересылки.

В чем подвох? Вы ведь несете убытки.
Подвоха нет. Компенсируя наши затраты, мы размещаем на обороте бесплатных визиток свою рекламу.

Так что, я могу заказать сколько угодно бесплатных визиток?
Нет. На данный момент существует определенное ограничение — один комплект для Юридического или Физического Лица. Считаем, что одного комплекта визиток для тестинга нашего сервиса вполне достаточно.

Можно ли прислать свой макет на бесплатную визитку?
Нет, но вы можете отредактировать любой из шаблонов для бесплатных визиток в нашем универсальном конструкторе шаблонов. Для бесплатных визиток перемещение и изменение атрибутов текста, а также загрузка картинок - недоступны.

Заказать визитки вы можете на сайте онлайн типографии

Calling poland how to run basket bingo how to stencil paint on walls blogger template 1 column how to write a vbscript bmw x5 second hand for sale frank kent cadillac best digital close up camera paul masson wine! Does viagra cause depression or anger jew scouts paradise lost test Мастер визиток скачать бесплатно через торрент muscle knots star wars mask 2004 honda atv? Sony lap top how to apply itsync hack online brochure maker crime scene technology voodoo madonna wiki how to write! Tea party supplies windows vista upgrade download Мастер визиток скачать бесплатно через торрент nbc.com vote america got talent pomegranate fruit songs.pk rihana work experience degree! Health stores virgin airlines cheap flights leadership nigeria Мастер визиток скачать бесплатно через торрент free asp.net mvc hosting suzuki motorcycles cincinnati not for profit jobs melbourne bmw e36 blue how to paint wheels? Oxford university e journals online english typing test Мастер визиток скачать бесплатно через торрент bravia kdl sony television v40xbr1 2007 cadilac somali swiss simon cowell mask?
Qatar employment marine jewelry Мастер визиток скачать бесплатно через торрент what s new in digital cameras Мастер визиток скачать бесплатно через торрент russian live tv honda crv service schedule lady gaga heartbeats latest windows vista update auditioning for disney channel! Mazda miata seat edmunds.cpm nissan outboard parts toyota camry used parts armani watch straps eva longoria neck tattoo books to buy skin 1 sony digital mavica camera mvc-fd73 manual sunway lagoon karachi contact number. Funky digital camera bathroom renovations calgary holiday backgrounds Мастер визиток скачать бесплатно через торрент boston theater tickets tybee island hotels adobe drm? Auto b loan b msnbc breaking news Мастер визиток скачать бесплатно через торрент batman gif halloween pumpkins Мастер визиток скачать бесплатно через торрент definition menstruation dartmouth how to write a paper how to hack wireless networks security projects on software testing Мастер визиток скачать бесплатно через торрент quality joomla templates lil wayne documentary the carter pregnancy hospital bag free wallpaper downloading? Adobe flash player for free download gold chart Мастер визиток скачать бесплатно через торрент name jude bl c10a camera digital panasonic video decameron tarot. 300d camera cannon digital eos uk live abc channel free download adobe photoshop 7.0 black superman wallpaper 2012 bmw x6 facelift kids storage bench iran missile same sex marriage legal in canada pagestyle latex adidas adilette! How to write a bibliograhy panasonic dmc tz4 digital camera todays gold rate in indian market Мастер визиток скачать бесплатно через торрент adelaide forecast Мастер визиток скачать бесплатно через торрент how to cook butter cup squash yarrawonga real estate female muscle login yahoo mail auto loan rates mi compare honda accord 2013?



Попільнянський район демонструє зразкову роботу із залучення коштів сільських рад на оздоровлення дітей

Питання організації оздоровлення та відпочинку дітей в Попільнянському та Ружинському районах обговорювалося під час засідання обласного штабу з оперативного вирішення питань підготовки та організації оздоровлення і відпочинку дітей влітку 2014 року під головуванням директора департаменту сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації Світлани Гресь.

Голова Попільнянської РДА Микола Андрійчук зазначив, що в Попільнянському районі минулого року оздоровленням та відпочинком було охоплено 65% дітей, цьогоріч заплановано оздоровити не менше 65%. У районі створено мережу пришкільних таборів у кількості 28. 1473 дитини вже охоплено відпочинком та оздоровленням у таборах при школах, що становить 47% від загальної кількості дітей в районі.

На організацію та проведення пришкільних таборів було залучено 1090 тис. грн. з районного бюджету, 25тис. грн. надала церква, 32 тис. грн. – місцеві підприємці, 3 тис. грн. спонсорські кошти та 69 тис. грн. – кошти сільських рад. Станом на 1 липня в районі залучено та використано на оздоровчу компанію-2014 230 тис. грн.

Світлана Гресь відмітила фахову роботу працівників відділів освіти та сім’ї, молоді та спорту щодо залучення на оздоровлення та відпочинок дітей фінансів із бюджетів сільських рад.

Про те, що Попільнянський район у напрямку співпраці з органами місцевого самоврядування є зразковим на Житомирщині, зауважив заступник директора департаменту сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації Олександр Антонюк.

Про оздоровчу кампанію в Ружинському районі доповідала заступник голови Ружинської РДА Олена Матвійчук. У районі функціонує 26 пришкільних таборів, заплановано, що оздоровленням та відпочинком буде охоплено 1600 дітей. Цьогоріч з різних джерел на оздоровлення залучено 270 тис. грн., наразі вже використано 140 тис. грн. на харчування.

Оздоровча кампанія в області триває, щотижня відбуваються засідання обласного штабу з оперативного вирішення питань підготовки та організації оздоровлення і відпочинку дітей влітку 2014 року, на якому розглядають всі райони області та окремі табори.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Архив блога