Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
пятница, 6 декабря 2013 г.

Перший сніг Житомир зустрів повним виходом спецтехніки

Із першим снігом 6 грудня 2013 року на житомирські дороги вийшла комунальна техніка для розчищення снігу та посипання доріг сіллю, аби не допустити ожеледиці та складних ситуацій на дорогах. Начальник КП «Управління автомобільних шляхів» Володимир Гаврилюк наголосив, що таким чином була випробувана готовність техніки до серйозної роботи взимку.

«Ми готуємося до морозу та снігу. Для цього підприємство має 35 одиниць техніки, заготовлено піщану суміш, резерв паливно-мастильних матеріалів. Сьогодні ми з самого ранку прибирали місто від снігу, посипали 19 небезпечних ділянок міста сіллю – це спуски, мости, перехрестя, підйоми, зупинки громадського транспорту», – зазначив Володимир Гаврилюк.

Крім техніки, що використовували у минулих роках, для прибирання міста від снігу на дороги вийшли і три нові сучасні машини, які нещодавно закупили і привезли у Житомир.

Водій Віктор працює на одній із нових машин фірми «Глобус», які нещодавно переобладнали комплектом «зима». Віктор пройшов спеціальне навчання та отримав сертифікат і сьогодні пишається новою спецтехнікою.

«Ми випробовували нові машини у дії – супер! Я працював на вулицях міста Житомира. Зокрема, вул. Перемоги, Щорса і Ватутіна, де очищав дороги від снігу та посипав сіллю. Техніка ефективна та швидка у роботі», – розповів водій.

Працівники КП «УАШ» працюють у дві зміни та готові очищати місто Житомир від снігу і льоду навіть вночі.

Житомиряни задоволені, що комунальники так миттєво спрацювали і навіть не очікували побачити спецтехніку вже з першим снігом. «Я побачила вперше нові машини на дорогах. Приємно, що про нас турбуються. Сподіваюся, що так буде і під час сильних снігопадів. Сьогодні я вдячна комунальникам», – говорить житомирянка Олена.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
четверг, 5 декабря 2013 г.

Борг Житомирводоканалу перед Обленерго – понад 25 млн. грн. Виконком міськради просить для підприємства «енергетичні канікули»

Станом на 01.12.2013 року заборгованість Житомирводоканалу перед Обленерго складає 25,4 млн. грн. Про це повідомив в.о. начальника КП «Житомирводоканал» Михайло Ничипорук вчора, 4 грудня 2013 року, під час засідання виконавчого комітету міської ради.

За словами економіста підприємства Євгенії Вікторівни, на сьогоднішній день фактично урівнялися різниця в тарифах і заборгованість по електроенергії. За 9 місяців збитки підприємства за основною діяльністю досягли 30,7 млн. грн. Із них 25 млн. грн. – це збитки першої групи, 5,5 млн. грн. – другої групи. Покриваються різницею у тарифах 18 млн. грн. із 25 млн. грн. збитків першої групи.

Національна комісія 13 грудня 2013 року проводитиме засідання щодо затвердження тарифів по другій групі споживачів. Участь у засіданні візьме і КП «Житомирводоканал», у якого друга група є збитковою, нічим не покривається і потребує приведення тарифів до економічно обґрунтованих.

Незважаючи на це, керівництво підприємства підкреслюють, що нині, коли всі банківські рахунки Житомирводоканалу заблоковані, питання розблокування рахунків стоїть навіть важливіше і гостріше, ніж врегулювання тарифів.

«Ми працюємо над тим, щоб зменшувати кількість подачі води, цим самим зменшуючи витрати на електроенергію. Знижено підйом і подачу води, щоб зменшити загальні витрати. За останні 3 місяці показник скорочення склав 3 тис. м. куб. Тобто втрати скорочуються щоденно на 3%», – зазначив в.о. начальника КП «Житомирводоканал» Михайло Ничипорук.

Члени виконавчого комітету міської ради акцентували, що Житомирводоканал має технічні можливості цілодобово подавати воду, не тільки по третьому підйому та очищати стоки, але для цього необхідно мінімум додатково 500 тис. грн. на електроенергію. Вони наголосили – підприємство потребує створення «енергетичних канікул», щоб ціна на електроенергію на підприємстві не підвищувалась протягом тривалого періоду.

Виконавчий комітет прийняв рішення звернутися до енергопостачальної організації Обленерго та подати звернення на сесію міської ради з проханням до депутатського корпусу направити лист Асоціації міст України і Президенту України з метою застосування «енергетичних канікул» для КП «Житомирводоканал».

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Завдяки консолідації дій влади рахунки житомирського водоканалу розблоковано

Рахунки КП «Житомирводоканал» розблоковано і найближчим часом буде врегульовано питання виплати заробітної плати за жовтень працівникам підприємства. Про це повідомив сьогодні, 05 грудня 2013 року, під час зустрічі із працівниками водоканалу Житомирський міський голова Володимир Дебой: «Це питання вирішено завдяки конструктивному підходу трудового колективу. Наші офіційні звернення – і депутатів міської ради, і виконавчого комітету, сьогоднішнє мирне висловлення колективу сприяли тому, що нас почули на рівні Віце-прем’єр-міністра України. Завдяки підтримці людей нам вдалося зробити перший крок до вирішення проблеми житомирського водоканалу».

Оперативне вирішення проблемної ситуації стало можливим завдяки конструктивному підходу людей – підняття проблеми без гучних мітингів, шляхом мирних переговорів – та консолідації зусиль влади всіх рівнів – втручання міського голови Володимира Дебоя, голови облдержадміністрації Сергія Рижука та сприяння Віце-прем’єр-міністра України Олександра Вілкула.

«Я наголошую для всіх: ні водоканал, ні ТТУ, ні Теплокомуненерго не є жебраками. Це підприємства, що забезпечують життєдіяльність міста за будь-яких умов. За сприяння губернатора Сергія Рижука вже сьогодні перші кошти підуть на водоканал для виплати заробітної плати працівникам. Вдячний Віце-прем’єр-міністру України Олексанру Вілкулу за вирішення ситуації на рівні казначейства та забезпечення першочерговості саме цих виплат», – сказав Володимир Дебой.

Нагадаємо, сьогодні, 05 грудня 2013 року, колектив водоканалу прийшов на мирні переговори щодо напрацювання спільного із владою плану дій для вирішення проблеми заблокованих рахунків. Адже через понад 25-мільйонну заборгованість за енергоносії судовими рішеннями рахунки водопостачального підприємства були заблоковані. Це, у свою чергу, унеможливлювало проведення жодних операцій – від оплати за реагенти для очищення води, пального та матеріалів для ліквідації аварійних ситуацій до виплати заробітної плати працівникам.

Головний чинник такої проблеми – невідповідність тарифу економічно обґрунтованому рівню, що сьогодні становить 60-65 % від собівартості. Якщо за різницю в тарифах а водопостачання для населення компенсує держава, то недостача коштів за водопостачання від підприємств, установ і організацій не передбачена законодавством. А це – прямі збитки водоканалу.

Мер Житомира підкреслив: щомісяця для покриття різниці в тарифах та належного функціонування водоканалу не вистачає близько 3 млн.грн., враховуючи той факт, що з 2009 року розмір тарифів не переглядався. Тому кожне підвищення вартості енергоносіїв, розміру мінімальної заробітної плати та інших чинників лише поглиблює ситуацію.

Тому наразі керівництво міста й області ведуть переговори із Обленерго щодо спільного вирішення дій без блокування рахунків.

«Наша позиція – інтереси людей. Всі кошти, необхідні для виплати заробітної плати, надійдуть невдовзі до підприємства. Той факт, що сьогодні люди прийшли виключно до влади, підтверджує довіру до влади та можливість влади вирішити складні питання. Проблему потрібно вирішувати шляхом, яким ідуть усі цивілізовані країни – сідати за стіл перемовин і прийняти конструктивне рішення. На вулиці ще ніколи ніяких рішень не приймали. Сьогодні завдяки такій позиції і реакції влади всіх рівнів рахунки розблоковано», – сказав заступник голови облдержадміністрації Олександр Никитюк під час зустрічі із колективом водоканалу.

Житомирський міський голова Володимир Дебой повідомив, що питання водоканалу також перебуває у програмі соціально-економічного розвитку міста. Зокрема, це стосується забезпечення резервної гілки подачі води, модернізація системи водопостачання та очисних споруд, а також поглиблення відсічного.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Працівники ТТУ зібрали черговий тролейбус

Чотири електрозварювальники, чотири слюсарі і один електрослюсар майже за 1,5 місяці зібрали власноруч із запчастин і презентували 5 грудня 2013 року ще один тролейбус.

«Наша робоча бригада складається з 9 осіб. Хлопці налаштовані на гарну роботу. Дуже хотіли швидше здати в експлуатацію цей тролейбус, тому останні два тижні відновлювали його без вихідних, працювали і після закінчення робочого дня», – зазначив майстер робочої бригади по ремонту тролейбусів ЖТТУ Володимир Яроський.

Житомирський міський голова Володимир Дебой особисто оглянув відновлений тролейбус і подякував працівникам ТТУ за хорошу та якісну роботу.

«У Вінниці було закуплено п’ять трамваїв, ще п’ять завезено з Києва. Один трамвай і низка тролейбусів повністю відновлені силами працівників ТТУ. Дякую працівникам ТТУ за вагомий вклад у розвиток транспортної мережі міста», – наголосив Володимир Дебой.

Мер Житомира також розповів, що вчора, 4 грудня 2013 року, відбувся обласний конкурсний комітет, який затвердив стару схему руху приміського транспорту, а цим самим відібрав можливість отримати доходи комунальному транспорту міста.

«Комітет не почув наші вимоги про скорочення руху приміських маршруток по центральних вулиця міста. Ми звернемося до контролюючих, правоохоронних органів і до суду, щоб цей конкурс визнати недійсним, тому що погодження міста не було. Ми готові продовжити міські маршрути і забезпечити перевезення людей, які їдуть у села, або ж погоджуємося, щоб приміські маршрутки їхали через місто, але по найкоротшому шляху до автостанції», – акцентував міський голова.

І все ж колектив підприємства налаштований оптимістично – до кінця року планують зібрати із запчастин ще один тролейбус, аби житомиряни отримували якісні транспортні послуги.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Напередодні Дня Збройних Сил України військовослужбовців привітав Житомирський міський голова

Урочистий концерт та привітання військовослужбовців з нагоди Дня Збройних Сил України відбулись 05 грудня 2013 року в Житомирському облмуздрамтеатру ім. І. Кочерги.

Урочистий захід пройшов за участі Житомирського міського голови Володимира Дебоя, голови ОДА Сергія Рижука та голови обласної ради Йосипа Запаловського, а також командира 8-го армійського корпусу, генерала-лейтенанта Петра Литвина.

Житомирський міський голова Володимир Дебой наголосив на тісній співпраці міста з 8-м армійським корпусом, 95-ю аеромобільною бригадою та Житомирським військовим інститутом імені С. П. Корольова.

Зокрема, в декількох напрямках – військово-патріотичне виховання молоді, робота з ветеранами по вихованню молоді, проведення та відродження знаменитої військової гри «Зірниця», яка стала прикладом для молоді служити своїй Батьківщині, підготовки та вихованню патріотичного духу.

«Ми маємо гарну і постійну співпрацю. Дякую військовослужбовцям за допомогу у відродженні табору «Супутник», який сьогодні вже використовується повноцінно для оздоровлення наших дітей. Дякую кожному з Вас за те, що допомагаєте, особливо, у зимовий період. Завдяки вашій підтримці ми не допустили колапсу в нашому місті під час складних погодних умов. Спільними зусиллями, складними зусиллями, ми вирішимо, сподіваюсь, у найближчий час, питання введення в експлуатацію будинку по вул. Жукова, 8. Це наші спільні кроки та спільні здобутки. Сподіваюся, що попереду у нас буде ще багато добрих справ і плідної співпраці», – сказав міський голова Володимир Дебой.

Також керівник міста вручив військовослужбовцям грошові винагороди та грамоти за високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків та з нагоди Дня Збройних Сил України.

Після привітань військовослужбовців відбувся урочистий концерт.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Чи потрібні Житомиру відновлені тролейбуси: думки пасажирів, кондукторів, водіїв

Працівники ЖТТУ відновили черговий тролейбус фактично з металобрухту і готують його до здачі в експлуатацію вже у найближчий час. Пасажири, водії та кондуктори висловили своє ставлення до відновленої техніки, окреслили, чи потрібен Житомиру такий вид транспорту, як тролейбус.

На думку кондукторів ТТУ Людмили Козак та Алли Жукової, тролейбуси потрібні, бо це екологічно-чистий транспорт, який здатний перевозити таку кількість пасажирів, яку не можуть охопити маршрутки.

«Місто складно назвати містом, якщо у ньому немає тролейбусів. Ми позитивно ставимося до того, що тролейбуси відновлюють. Для того, щоб більше перевозити людей, потрібно більше одиниць техніки», – зазначила Алла Жукова.

Жінки підкреслюють, що пасажирів вистачає завжди.

«Коли йшов дощ, то до нас стільки людей зайшло, що відчуття було, ніби ми в рукавичці, а не в тролейбусі. Пасажири, як мишки, попритулювалися один до одного так, що і повітря складно видихнути між ними», – розповіла Людмила Козак.

Для того, щоб збільшити склад одиниць такої техніки, працівники ТТУ власноруч складають тролейбуси і трамваї, які зможуть возити житомирян ще додаткових 5-10 років.

Відновлені машини працюють навіть краще за більшість тих, які є у рухомому складі ТТУ. У цьому переконана водій тролейбуса Надія Бондар. Вона акцентує, що пасажири із задоволенням їздять такими тролейбусами, бо є всі умови – поручні ізольовані, дно ціле та не гниле.

«Для водіїв кожен відновлений тролейбус – це великий плюс. Буде менше простоїв, зможемо напрацьовувати необхідні години і отримувати вищу заробітну плату», – наголосила Надія Бондар.

Пасажирка бабуся Броніслава Лисицька зраділа, коли почула звістку про те, що у Житомирі працюватиме ще один відновлений тролейбус.

«Приємно, що кількість тролейбусів збільшується. Можливо, графік також розшириться і машини ходитимуть частіше», – висловила сподівання бабуся.

Її підтримала й інша пасажирка Зоя Зіляк. Жінка також подякувала працівникам ТТУ, які відновлюють транспорт, за те, що вони трудяться для житомирян і поступово покращують якість перевезень у тролейбусах і трамваях.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
среда, 4 декабря 2013 г.

Громадські обговорення – архітектурні типи та розміщення тимчасових споруд у Житомирі

Вчора, 3 грудня 2013 року, у приміщені Житомирської міської ради пройшли громадські обговорення питання «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира».

Комплексна схема розміщення тимчасових споруд – це текстові топографічні матеріали, на підставі яких визначаються місця розташування тимчасових споруд з урахуваннях цивільних вимог, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо навколишнього природного середовища та раціонального використання території, охорони історико-культурної спадщини.

За словами в.о. начальника управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради Олени Крижанівської, вирішення потребує проблема впорядкування тимчасових споруд, враховуючи тенденцію до їх збільшення.

«На території Житомира суб’єкти господарювання часто розміщують тимчасові споруди різні за всіма параметрами, що не мають сучасного привабливого архітектурного вигляду та негативно впливають на естетичний вид міста в цілому. З цією метою до затвердження запропоновані також архітектурні типи тимчасових споруд», – підкреслила Олена Крижанівська.

Наразі у Житомирі проведено інвентаризацію наявних тимчасових споруд. Їх показник – 620 тимчасових споруд, ще понад 40 – є не законними і, відповідно до рішення виконавчого комітету, підлягають ліквідації.

Запропонованою комплексною схемою встановлено територіальні зони в межах міста, визначені відповідно до використання територій розміщення тимчасових споруд, архітектурної доцільності місць їх розташування.

Розробником комплексної схеми виступило ПП «Проспект-проект». Підприємством для різних частин міста було представлено проекти кіосків, павільйонів, зупинок і зупинок із павільйонами за єдиною концепцією з урахуванням цілісності в архітектурних типах. Основний матеріал, рекомендований для таких типів споруд, є екобонд.

«Затверджена комплексна схема дасть можливість оформляти паспорти прив’язки згідно з чинним законодавством України. Водночас, це забезпечить прозорість погоджувальних процедур у сфері розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності», – наголосила Олена Крижанівська.

У громадських обговореннях взяли участь також перший заступник міського голови Галина Семенець і депутати міської ради Наталія Боровська та Сергій Онищук, пропозиції та зауваження яких були враховані розробником схеми та управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

Архив блога