Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
четверг, 10 апреля 2014 г.

У Житомирській області забезпечені належні умови для людей, які приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя

Заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Василь Павлюк поінформував про те, як на Житомирщині організована та координується робота щодо надання допомоги громадянам, які приїхали з Автономної Республіки Крим (АРК) та міста Севастополя.

За словами Василя Петровича, облдержадміністрація дала доручення всім структурним підрозділам щодо проведення широкої інформаційно-роз’яснювальної кампанії та надання допомоги громадянам, які приїхали з Криму. В рамках виконання розпорядження голови облдержадміністрації та голови обласної ради №58/18 від 28.03.2014 року створено робочу групу, яка займається оперативним розглядом питань щодо розселення тих, хто залишив АРК. Її співголовами стали заступник голови облдержадміністрації Ярослав Долгих та заступник голови обласної ради Руслан Годований. Окрім цього, до складу робочої групи увійшли працівники всіх департаментів облдержадміністрації та представники громадських організацій.

Василь Павлюк звернув увагу на те, що кількість кримчан, які перебувають на території нашої області, постійно змінюється. Так, на початку квітня на обліку в департаменті праці та соціального захисту населення було 29 сімей з Криму (загалом, це 82 людей). Обласне керівництво намагається допомогти їм у вирішення нагальних проблем і в першу чергу це стосується забезпечення житлом. Кримчани очікують, що зможуть отримати постійне житло, але в силу об’єктивних обставин цього зробити неможливо. Таким чином, всі забезпечені тимчасовим місцем проживання. Людей розселяють в геріатричні пансіонати. А сім’я кримських татар, які приїхали з Бахчисараю, на разі живуть в санаторії «Спортивний».

Заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації зазначив про те, питання працевлаштування кримчан вирішується з кожним в індивідуальному порядку. Якщо людина приїхала і хоче працювати, їй допомагають знайти роботу. Всі бажаючі звертаються в центр зайнятості, де громадянам сприяють у пошуку праці. Якщо відповідних вакансій немає, то на восьмий день особа отримує статус безробітного, що гарантує надання допомоги по безробіттю.

Василь Павлюк розповів і про те, що всі діти дошкільного віку безкоштовно влаштовані у дитсадки та школи з відповідним харчуванням та медичним обслуговуванням. Як наголосив Василь Петрович, кожна сім’я, яка переїхала з Криму, проходить медичне обстеження, оскільки це обумовлено відмінностями у кліматичних умовах АРК та нашої області. Окрім цього, кримчанам забезпечується виплата пенсій та різних видів державної соціальної допомоги на підставі звернення громадян до органів пенсійного фонду та соціального захисту населення регіону.

Василь Павлюк сподівається, що найближчим часом ситуація в нашій державі стабілізується і жителі АРК та міста Севастополя зможуть повернутися додому або облаштують своє життя в обласному центрі, оскільки більшість із них схильні до того, аби залишитися саме в Житомирі.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Любарський район очолив Олександр Дудар

9 квітня відбулося представлення нового голови Любарської районної державної адміністрації Олександра Дударя. Громаді району його представив голова облдержадміністрації Сидір Кізін.

Олександр Миколайович Дудар народився 1959 року на Хмельниччині, закінчив Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет ім. В.Затонського. Упродовж десяти років очолював підприємства «Агропродукт» та «Агролайн – Україна» у Любарі.

Вітаючи з призначенням на посаду, Сидір Кізін побажав новому керівникові району рішучості у досягненні завдань, які стоять перед українською владою.

В свою чергу Олександр Дудар подякував за довіру і пообіцяв віддано працювати на розвиток району, висловив велику надію на участь активу району в складних процесах розвитку держави.

На завершення заходу теплі слова від імені громади були сказані на адресу Віктора Захарчука, який очолював район з 2010 року. Йому подякували за плідну роботу, за співпрацю з колективами сільських рад, з сільськими громадами по забезпеченню життєдіяльності району.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Сидір Кізін: «Ми будемо чути громаду і виконувати її волю»

Представляючи нових голів Любарської і Романівської райдержадміністрацій, очільник області Сидір Кізін зупинився на ситуації в країні та ознайомив районний актив із завданнями, які стоять перед обласною і районною владами.

За словами голови облдержадміністрації, територіальній цілісності України загрожує ворожа агресія, і це гуртує і мобілізує українську націю. Потрібно разом зібрати всі сили і будувати нову країну.

Сидір Кізін повідомив, що протягом місяця ознайомився зі станом справ в області і пересвідчився в тому, що корупція просякнула всі сфери суспільного життя і державного управління. Поряд з офіційним бюджетом ще більші кошти обертаються в тіньовій сфері. В нас існують підпільні мільйонери. Дуже часто це люди в погонах, працівники правоохоронних органів або високопосадовці, які, нічого не виробляючи, управляють фінансовими потоками, виводять кошти за кордон, в той час, коли українська держава, суспільство, підприємці зубожіють, закривають підприємства. Нове керівництво прокуратури і органів внутрішніх справ отримало завдання – припинити існування корупційних схем, тіньових потоків назавжди.

Сидір Кізін закликав присутніх усвідомити, що державна посада – це не можливість збагатитися. Держслужбовець має надавати послуги, допомагати людям.

Зі слів очільника області, сьогодні змінюються відносини між владою і громадою. Раніше органи виконавчої влади дуже часто підміняли собою місцеві громади, керівники не рахувалися з інтересами громади. Відомі такі факти, коли, наприклад, ставки передавалися всупереч волі громади в оренду підприємцям за копійки. Порушувалися права селян. Громада фактично була позбавлена своєї власності одноособовим рішенням чиновника райдержадміністрації. Такі факти знайдуть свою оцінку у правоохоронних органах. Новий підхід, заявив Сидір Кізін, полягає в тому, щоб більше слухати сільських, селищних голів, вести діалог і викорінити диктат.

Очільнику області відомі також факти самовільного захоплення пасовищ у сільських громад, які здійснювалися управлінням Держкомзему. Керівництво цього органу змінене, принципова і рішуча оцінка має бути дана діям чиновників, які посягнули на людські землі, вважає Сидір Кізін.

«Ми будемо чути громаду і виконувати її волю. Разом з тим є державна політика, яку очільник району здійснюватиме за підтримки правоохоронних, контролюючих органів. Розуміючи всю складність ситуації в країні, ми разом вирішимо ці завдання і незабаром побачимо нову країну, яка зможе бути гідним членом світового співтовариства», - резюмував очільник області.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua
среда, 9 апреля 2014 г.

Відбулась нарада під головуванням першого заступника голови Житомирської ОДА Г.В.Дмитренка щодо підвищення безпеки руху на автошляхах Житомирської області

Під головуванням першого заступника голови Житомирської обласної державної адміністрації Г.В.Дмитренка проведено нараду, присвячену підвищенню безпеки руху автошляхами Житомирської області. В нараді взяли участь керівники структурних підрозділів, від діяльності яких безпосередньо залежить безпека дорожнього руху, зокрема, управління ДАІ, Укртрансінспекції, Служби автомобільних доріг в області та дирекцій залізничних перевезень.

Обласна влада розглядає забезпечення безпеки руху як один із найважливіших пріоритетів своєї діяльності, тому даному питанню приділяється особлива увага.

В ході наради були порушені найбільш гострі проблеми, які впливають на безпеку дорожнього руху та потребують негайного усунення, зокрема, це:

• Приведення до належного стану проїзної частини автомобільних доріг;
• Приведення у відповідність до чинних вимог дорожніх знаків та розмітки;
• Освітлення автомобільних доріг у темну пору доби;
• Контроль дотримання учасниками дорожнього руху вимог правил дорожнього руху;
• Підвищення рівня безпеки пішохідних переходів (зокрема, чітке їх виділення дорожніми знаками та дорожньою розміткою, освітлення в темну пору доби).

За результатами наради були прийняті рішення та дані відповідні доручення щодо термінового усунення існуючих недоліків. Окрему увагу було приділено забезпеченню безпеки дорожнього руху в період святкування Великодніх свят.

Зосереджено увагу на необхідності підвищення рівня свідомості громадян в питаннях забезпечення дорожнього руху, адже чітке виконання правил дорожнього руху всіма його учасниками є запорукою збереження життя і здоров’я.

Важливим питанням також є формування знань правил дорожнього руху та безпечного поводження на дорозі у школярів - до початку літніх канікул будуть проведені відповідні уроки.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

«Завдання влади створити максимально комфортні умови для підприємств видобувної галузі, щоб вони працювали на наповнення місцевих бюджетів», - Сидір Кізін

Під час спілкування із головою облдержадміністрації Сидором Кізіним жителі Володарсько-Волинського району розповіли про найбільш важливі та болючі питання для всієї громади. Так мова йшла про повернення ліквідованого лісового господарства до району, проблему реєстрації видобувних підприємств за місцем їх розташування.

Відповідаючи на запитання людей, Сидір Васильович, зазначив, що вже дав доручення відповідним службам розібратися із питанням ліквідації лісгоспу в районі та передачі його до Червоноармійського району. Найближчим часом буде з’ясована зазначена ситуація. Очільник області також наголосив, що докладе всіх зусиль для повернення та відновлення роботи лісового господарства у Володарсько-Волинському районі для забезпечення потреб місцевих жителів. Контролюючі органи області будуть проводити перевірку щодо незаконних вирубок лісу.

Володарсько-Волинський район славиться потенціалом природних ресурсів, корисних копалин. Тому на цій території зосереджено чимало видобувних підприємств. Та проблема полягає в тому, що більшість цих виробництв зареєстровані за межами району і навіть Житомирської області. Відповідно всі відрахування та податки наповнюють казну інших регіонів.

«Нещодавно відбулась зустріч із керівниками видобувних підприємств області, третина яких знаходиться саме у вашому районі. Наразі завдання обласної та районної влади створити максимально комфортні умови для підприємств видобувної галузі. Виробничі потужності повинні бути зареєстровані за місцем їх розташування і сплачувати податки для наповнення місцевого бюджету, тоді в районі значно підвищиться рівень соціальної захищеності громадян», - сказав Сидір Кізін.

Також голова облдержадміністрації наголосив на тому, що відповідні доручення отримали контролюючі органи для перевірки видобувних підприємств. Але мета таких перевірок не така як при попередній владі – обкласти податками, а перевірити цінову політику, масштаби виробництва та задекларовані обороти продукції. За словами Сидора Васильовича, тоді нова влада зможе отримати повну картину про роботу таких підприємств.

«Комплексного підходу потребує перевірка підприємств, котрі були доведені до банкрутства. Такі виробництва є й у Володарсько-Волинському районі. Основна проблема в існуванні величезної корупції, з якою потрібно боротися та викорінювати. Днями було представлено нового прокурора Житомирської області Дмитра Лубчука. Тепер оновленій системі правоохоронних органів потрібно детально розібратися із такими підприємствами, адже більшість з них доведена до банкрутства з метою потім придбати потужності за копійки», - зазначив Сидір Васильович.

Очільник області також відмітив, що новопризначений голова Володарсько-Волинської райдержадміністрації Віктор Михальченко докладе всіх зусиль для відновлення виробничого потенціалу району, зокрема й у видобувній галузі, та створення комфортних умов для життєдіяльності кожного жителя.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Про проведення конкурсного відбору претендентів на стажування

На виконання Указу Президента України від 03.07.2000 №849 «Про сприяння у підготовці управлінських кадрів для сфери підприємництва» в Україні реалізується Програма заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва.

У рамках діючої Програми Міністерство економічного розвитку і торгівлі України разом з німецьким Товариством з міжнародного співробітництва GIZ планують провести конкурсний відбір претендентів на стажування в Німеччині:

9-10 квітня 2014 року у м. Львові (на базі офісу «ЦПБ НюБізнет» за адресою: Львів, пл. Галицька 7, 2 поверх);
23-24 квітня 2014 року у м. Одеса (на базі Одеського національного університету);
13-16 травня 2014 року у м Харків (місце проведення уточнюється);
у другій половині травня 2014 року у м. Хмельницькому (місце і дата проведення уточнюється);
19-20 травня 2014 року у м. Києві (на базі Київського проектного офісу GIZ за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська (Червоноармійська), 44, оф. 5).

Для проходження стажування учасник повинен відповідати наступним критеріям:

наявність закінченої вищої освіти;
досвід роботи на управлінських посадах вищого і середнього рівня (керівники, заступники керівників підприємств, установ, організацій та їх структурних підрозділів) не менше одного року;
вік не старший за 40 років;
знання німецької або англійської мови (топ-менеджерам, керівникам фермерських господарств достатньо знання російської мови).

У 2014 році українським менеджерам/підприємцям і підприємствам пропонуються стажування за напрямком:

1. Економічна кооперація без галузевої специфіки.
2. Економічна кооперація з галузевою специфікою за напрямками*:

економічна кооперація у сфері енергоефективності в промисловості;
економічна кооперація у сфері енергоефективності у будівництві і санації будівель і споруд;
економічна кооперація у сфері поновлюваних джерел енергії;
економічна кооперація у секторі охорони здоров'я;
економічна кооперація у секторі природоохоронних технологій водопостачання і каналізації, утилізації відходів;
економічна кооперація в аграрному секторі;
економічна кооперація у гірничодобувній галузі

* - у випадку, якщо напрямок не може бути запропонований, GIZ залишає за собою право включити прийнятих кандидатів у формат «Економічна кооперація без галузевої специфіки».

Тривалість стажування: один місяць.

Мова стажування: англійська, німецька; російська -для топ-менеджерів (у виняткових випадках).

Умови фінансування: Уряд Федеративної Республіки Німеччина, Федеральне міністерство економіки і енергетики

За консультаціями стосовно заповнення документів для участі у конкурсі з відбору претендентів можна звернутися до департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська 25, к. 207, електронна адреса: rynok_zt@ukr.net, тел.: (0412) 47-45-00, 47-44-90.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Скачать визитки грузоперевозки бесплатно

Для ознакомления с нашим сервисом и качеством печати, Вы можете заказать 100 визитных карточек абсолютно БЕСПЛАТНО.

Однако существует два условия:

1. Вы должны сами создать макет визитки из готовых шаблонов (более 30) на нашем сайте.
2. Мы разместим на обратной стороне Вашей визитки свою рекламу
Ваши визитки будут напечатаны на мелованной, матовой бумаге плотностью 350 гр/м2, производства UPM-Kymmene (Финляндия). Продукция будет отпечатана цифровым способом, таким образом Вы сможете сразу увидеть качество нашей печати и оценить работу нашего сервиса!

Срок изготовления визиток — 5 рабочих дней.
100 визиток БЕСПЛАТНО Вы получите в пластиковом боксе, удобном для хранения. Отправка визиток производится Новой почтой, Вы оплачиваете ТОЛЬКО услуги пересылки.

Бесплатные визитки печатаются только по одному комплекту для юридического или физического лица.
В конструкторе бесплатных визиток недоступны функции перемещения текста и изображений, загрузки своих изображений, изменение атрибутов текста.
Эти функции доступны только в конструкторе платных визиток.

Мы можем отказать Вам в печати комплекта бесплатных визиток, если:

- визитка содержит информацию личного характера (персональные визитки), в печать принимаются только деловые (корпоративные) визитные карточки;
- макет содержит аморальные, экстремистские, нецензурные и тому подобные изображения или текст;
- информация, размещенная на визитке, содержит недостоверные данные о владельце или компании в целом, является неактуальной;
- кроме того, мы оставляем за собой право отказа в печати бесплатных визиток без объяснения причин.

Часто задаваемые вопросы по бесплатным визиткам

Они что, правда бесплатные?
Да. Абсолютно. Миссия бесплатных визиток показать вам качество бумаги и качество печати, а также протестировать наш сервис. Вы оплачиваете толкьо услуги пересылки.

В чем подвох? Вы ведь несете убытки.
Подвоха нет. Компенсируя наши затраты, мы размещаем на обороте бесплатных визиток свою рекламу.

Так что, я могу заказать сколько угодно бесплатных визиток?
Нет. На данный момент существует определенное ограничение — один комплект для Юридического или Физического Лица. Считаем, что одного комплекта визиток для тестинга нашего сервиса вполне достаточно.

Можно ли прислать свой макет на бесплатную визитку?
Нет, но вы можете отредактировать любой из шаблонов для бесплатных визиток в нашем универсальном конструкторе шаблонов. Для бесплатных визиток перемещение и изменение атрибутов текста, а также загрузка картинок - недоступны.

Заказать визитки вы можете на сайте онлайн типографии

Used auto loan las vegas money fallin lyrics alicia keys directx 10 download for windows xp puma shoes for ladies kodak digital camera and troubleshooting how to tie a bow-tie symptoms for chlamydia puma running shoes for women all white puma shoes digital cameras record video. Pet tasmanian devil therapie dublin qatar happening adobe reader 9 free download software how to install microsoft office 2010! Mcdonalds russia berlin facts flights new zealand bmw m3 for sale pistonheads photo paint by number hotels braintree essex compound hunting bows? Why is chinese new year celebrated bharathiar university textbooks virtual keyboard russian apcalis cialis regalis tadalafil. Kindergarten digital camera sell artwork honda accord brakes Скачать визитки грузоперевозки бесплатно how to draw the face microsoft office professional download bmw e36 wheel size free adult dating stockdale ohio on line business!
New strategy games online oral b register blu ray store Скачать визитки грузоперевозки бесплатно dundee ford new york how to treat flu symptoms Скачать визитки грузоперевозки бесплатно buy viagra proffesional barack obama osama bin laden nbc shop online pink credit card! Paradise lost and paradise regained free domain name and web hosting animal man hp photosmart 320 camera digital perfecto buy a dog social media button! Midi files what is love windows phone gps Скачать визитки грузоперевозки бесплатно viagra ingredients cialis tadalafil cheapest online. Fujifilm uv digital camera batman chess set wayne taxi service hiv aids rate in south africa york university psychology program maui hawaii attractions accommodation poland php gd library tutorial. How to draw dragon picture windows movie maker not responding patio furniture cover 88 lincoln town car for sale php form validation tutorial hostel jobs london how to write in active voice dvd player recorder with hard drive desktop computer price list in chennai?



Архив блога