Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
суббота, 15 февраля 2014 г.

Житомирські депутати хочуть виділити кошти для виготовлення соціальної реклами проти алкоголю та паління

Із пропозицією виділити цільові кошти з міського бюджету для замовлення інформаційної реклами проти алкоголю та паління на засіданні постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту та гуманітарних питань 11 лютого 2014 року виступили депутати Житомирської міської ради Наталя Боровська та Валентина Позняк.

«Боротися треба у двох напрямках: перший – це робота із суб’єктами підприємницької діяльності, другий – потрібно молоді показати, чому їм не варто вживати алкоголь. Необхідно зробити зовнішню соціальну рекламу», – зазначила Наталя Боровська.

У свою чергу Валентина Позняк наголосила, що великою проблемою, яку треба висвітлити, є і паління.

«Давайте ми не будемо охоплювати всі напрямки, а візьмемо конкретно два і зробимо якісну рекламу соціального спрямування», – підкреслила Валентина Позняк.

Депутати запропонували виділити такі кошти Житомирському міському центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, директор якого Ольга Юрченко саме у цей час представляла на засідання комісії Положення центру у новій редакції.

«Якщо не буде працювати державна політика заборони і притягнення до серйозної відповідальності людей, які продають алкоголь, то така боротьба не буде ефективною. Це не акція – один день провели і на цьому все. Це має бути постійна робота, зокрема, служб із цільовими групами», – акцентувала Ольга Юрченко.

Вона розповіла, що певні зміни відбуваються у роботі центру. Пріоритетні напрямки – сім’я, дитина, молода людина, які знаходяться у складних життєвих обставинах і які потребують сторонньої допомоги. На центр покладено повноваження виявлення, організації інспектування, при потребі введення супроводу таких сімей.

У Положенні чітко визначено облік осіб, сімей певних категорій, які має вести центр соціальних служб.

Голова комісії, депутат Житомирської міської ради Володимир Башек запропонував звернутися до профільного заступника Житомирського міського голови з метою проконсультуватися, кому відповідно до повноважень краще виділити кошти на соціальну рекламу такого спрямування.

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

0 коммент.:

Архив блога