Рішенням міської ради від 30 травня 2013 року у Житомирі створений Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який складається із двох секторів — дозвільний центр і надання адміністративних послуг.
Сьогодні, 27 листопада 2013 року, виконавчий комітет міської ради затвердив графік прийому юридичних і фізичних осіб у ЦНАПі міської ради.
За словами начальника ЦНАПу Сюзанни Галецької, законодавством України передбачено, що час прийому звернень суб’єктів у ЦНАПах становить не менше шести днів на тиждень і семи годин на день.
«Прийом суб’єктів звернення у ЦНАПі Житомирської міської ради буде здійснюватися без перерви на обід з 8.00 до 20.00 год. Послуги надаватимуться у дві зміни: перша зміна з 8.00 до 17.00 год., друга — з 11.00 до 20.00 год.. Прийом звернень проводитиметься і в суботу з 8.00 до 15.00 год.», — підкреслила Сюзанна Галецька.
Всі адміністративні та дозвільні служби, які надають консультації стосовно звернень суб’єктів, також погодили новий графік прийому.
Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
среда, 27 ноября 2013 г.
0 коммент.:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.