Ще до офіційного відкриття житомиряни звертаються у Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) з проханням отримати консультації щодо адміністративних послуг. Про це розповіла начальник ЦНАП Сюзанна Галецька.
На базі Дозвільного центру, який функціонує з 2006 року і обслуговує суб’єктів господарювання, створений ЦНАП.
Центр складається із двох секторів — дозвільний центр і надання адміністративних послуг.
«Передбачено, що адміністратори дозвільного центру надаватимуть послуги для підприємців, адміністратори іншого сектору обслуговуватимуть громадян щодо безпосередньо надання адміністративних послуг», — підкреслила Сюзанна Галецька.
За її словами, створення такого центру спростить процедуру отримання необхідних документів як для фізичних, так і для юридичних осіб та зменшить контакт людей із чиновниками.
Уже затверджено перелік адміністративних послуг, який складається із 45 послуг. У зазначений перелік входять послуги, що стосуються земельних питань — оренди, користування, приватизації землі, також — отримання довідок про відсутність земель для ведення особисто-селянського господарства, архітектурно-будівельних питань, видачі посвідчень багатодітних батьків тощо.
Центр планує розширити цей перелік, залучивши інші адміністративні органи. Наразі можна отримати консультації представників державно-еміграційної служби щодо видачі паспортів. Поки що у ЦНАПі можна пройти лише процедуру оформлення документів для отримання паспорту, у майбутньому і сам паспорт заявник буде одержувати у Центрі.
Офіційне відкриття ЦНАПу заплановано вже у найближчий час. Проведено конкурс на заміщення вакантних посад адміністраторів. Кандидати проходять спеціальну перевірку.
Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
среда, 6 ноября 2013 г.
0 коммент.:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.