Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
понедельник, 4 января 2010 г.

Валерій Запорожан: Подумайте, в чиї руки ви віддаватимете державу!

3 лютого 2010 року Житомирщину відвідав Валерій Миколайович Запорожан – видатний вчений, академік, ректор Одеського державного медичного університету. Валерій Миколайович побував у Житомирській обласній дитячій лікарні та Житомирському інституті медсестринства, де поспілкувався з лікарями, медичним персоналом, викладачами та студентами.
Під час зустрічей він звернув увагу медиків на складне соціально-економічне становище у державі, зокрема, стан та розвиток медицини. «Мені доводилося багато їздити світом, я бачив, якою є сфера охорони здоров’я в інших країнах. Якщо чесно, мені образливо за своїх українських колег. У нас лікар має середню зарплату – навіть нижчу, ніж деякі низькокваліфіковані робітники. Так нинішня влада турбується про нашу медицину? Ми сьогодні хочемо, щоб лікар за копійки повністю віддавався свої роботі?.. Куди сьогодні йдуть працювати випускники медичних закладів? Лише третина працює в медицині. 30% виїздить за кордон, а решта не працює за фахом, а займається бізнесом, бо прожити й прогодувати сім’ю за зарплату лікаря неможливо», – наголосив Валерій Запорожан.
«Мені кілька разів пропонували посаду міністра охорони здоров’я, я сімнадцять років очолюю Одеський медичний університет, я – почесний член багатьох іноземних академій, мене неодноразово запрошували працювати за кордон. Однак батьки змалку привчили, що та земля мила, де мати народила. Сьогодні я досяг практично всього у своїй професії, роботі. В мене є багато талановитих учнів… Мені не потрібно нічого. Єдине, що я ще хочу зробити, – допомогти нашій державі. Я хочу, щоб мої спадкоємці, учні могли нормально тут жити, працювати, робити свій вклад у розвиток медицини і головне – щоб це допомагало людям і землі, яка нас вигодувала...», – зазначив вчений.
Звертаючись до медиків, Валерій Миколайович закцентував увагу на тому, що вони повинні добре подумати, в чиї руки віддають державу. «Усі медики бачили фарс з епідемією грипу, влаштований прем’єром. Куди пішли її ліки, на які витрачено стільки державних коштів? І таких прикладів безліч. Де гроші від продажу державних підприємств? Де гроші з кредитів, які брала Тимошенко у Міжнародному валютному фонді? Ми відчули їх на собі – у нас збільшилися зарплати, пенсії?.. Ні! В нашій країні зросли лише ціни та зовнішні борги… Тому вас, як колег, я прошу подумати, в чиї руки ви віддаватимете наше майбутнє і майбутнє наших дітей. Подумайте, до чого ще може довести державу такий горе-керівник», – підкреслив Валерій Запорожан.
«Мені подобається програма Віктора Януковича «Україна для людей». Там враховано всі аспекти нашого з вами життя. Насамперед – економічний та соціальний розвиток держави. Це виведення з кризи нашої економіки, розвиток малого та середнього бізнесу, підняття рівня життя населення і, що особливо важливо для нас з вами, – розвиток медицини. Віктор Федорович – гарний керівник, організатор. Він може налагодити виробництво й вивести з кризи будь-яке підприємство. Так само він зможе керувати й державою», – зауважив наостанок професор.

0 коммент.:

Архив блога