Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
пятница, 19 июня 2015 г.

З професійним святом вас, медичні фахівці міста Житомира!

Ви щоденно несете відповідальність за життя та здоров'я українців. Ваша нелегка справа є вкрай важливою для країни. Я щиро вітаю з Днем медичного працівника лікарів, медсестер, фельдшерів, молодший медичний персонал з вдячністю за високу моральність та професіоналізм, за повсякчасну готовність прийти на допомогу та шляхетну відданість своїм пацієнтам.

В складних умовах сучасної війни військові медичні працівники з високими якостями патріота оберігають здоров’я та життя наших військових, зцілюють поранених та зменшують їх біль, повертають до лав захисників.

У ваше професійне свято, дорогі медики, прийміть безмежну вдячність від житомирян, яким ви подарували радість життя, повернули здоров'я та вселили віру в перемогу над недугом.

Міцного здоров'я вам, родинного тепла та гідного визнання в суспільстві вашої самовідданої праці на благо українського народу!

В.о.міського голови Житомира Любов Цимбалюк

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

0 коммент.:

Архив блога