Поиск по этому блогу

Общее количество просмотров

Статистика сайта

Посетители по странам Посетители за последние 24 часа Flag Counter
вторник, 23 июня 2015 г.

«Гаряча лінія» 15-80 міста Житомира працює цілодобово

З метою забезпечення нормальних умов життєдіяльності, підвищення ефективності реагування на звернення мешканців міста, сприяння оперативному вирішенню питань заявників та надання якісних інформаційно-довідкових послуг у місті Житомирі працює цілодобова «гаряча лінія» - 15-80 та (0412)481-481(з мобільного) КП «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради.

За минулий тиждень КП «Міський інформаційний центр» міської ради прийнято 128 звернень, 121 з яких виконано, 7 – залишається на контролі. Про це поінформував директор комунального підприємства Ярослав Мельник на щотижневій нараді керівників комунальних підприємств 22 червня 2015 року.

«Працюємо у цілодобовому режимі. Приймаємо звернення, скарги, повідомлення про аварійні ситуації у галузі житлово-комунального господарства міста. Служба акумулює інформацію про виникнення аварійних та надзвичайних ситуацій по місту: про аварії, пориви, відкриті колодязі, люки, відключення світлофорних об’єктів і т.д., а також про хід їх усунення.Тому закликаємо житомирян повідомляти нам про такі випадки, щоб забезпечити оперативне і якісне реагування та контроль термінів, якість усунення різнопланових проблем», - зауважив Я.Мельник.

Заступник міського голови Євгеній Демчик наголосив на необхідності встановлення зворотного зв’язку між службою та заявником: «Мешканці повинні знати, що їх звернення прийнято, яка причина проблеми та коли її буде усунуто».

Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua

0 коммент.:

Архив блога