З метою забезпечення нормальних умов життєдіяльності, підвищення ефективності реагування на звернення мешканців міста, сприяння оперативному вирішенню питань заявників та надання якісних інформаційно-довідкових послуг у місті Житомирі працює цілодобова «гаряча лінія» - 15-80 та (0412)481-481(з мобільного) КП «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради.
За минулий тиждень КП «Міський інформаційний центр» міської ради прийнято 128 звернень, 121 з яких виконано, 7 – залишається на контролі. Про це поінформував директор комунального підприємства Ярослав Мельник на щотижневій нараді керівників комунальних підприємств 22 червня 2015 року.
«Працюємо у цілодобовому режимі. Приймаємо звернення, скарги, повідомлення про аварійні ситуації у галузі житлово-комунального господарства міста. Служба акумулює інформацію про виникнення аварійних та надзвичайних ситуацій по місту: про аварії, пориви, відкриті колодязі, люки, відключення світлофорних об’єктів і т.д., а також про хід їх усунення.Тому закликаємо житомирян повідомляти нам про такі випадки, щоб забезпечити оперативне і якісне реагування та контроль термінів, якість усунення різнопланових проблем», - зауважив Я.Мельник.
Заступник міського голови Євгеній Демчик наголосив на необхідності встановлення зворотного зв’язку між службою та заявником: «Мешканці повинні знати, що їх звернення прийнято, яка причина проблеми та коли її буде усунуто».
Житомирська міська рада
www.zt-rada.gov.ua
вторник, 23 июня 2015 г.
0 коммент.:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.